//
کدخبر: ۴۸۰۴۲۱ //

داوری به ضرر ما بود، اما طلسم خیبر را شکستیم

سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان، پس از پیروزی تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان، به داوری بازی اعتراض کرد و معتقد است دو پنالتی مسلم تیمش گرفته نشده است.

داوری به ضرر ما بود، اما طلسم خیبر را شکستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان، در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد، به عملکرد تیمش و داوری بازی پرداخت. وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان، گفت: "بازیکنان، کادر فنی، کادر مدیریتی و مردم عزیزمان مستحق و شایسته سه امتیاز بازی امروز بودند."

اخباری با اشاره به اهمیت پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد، گفت: "ما هر دو بازی خود برابر این تیم در فصل گذشته را باختیم و امروز می‌خواستیم این طلسم را بشکنیم و شکستیم." وی همچنین به پیشرفت بازیکنان جوان تیم اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکنان در آینده بیشتر دیده شوند.

 سرمربی چادرملو در خصوص داوری بازی، به دو پنالتی گرفته شده برای تیمش اشاره کرد و گفت: "دو پنالتی که گرفته شد صد درصد درست بودند و یک پنالتی سومی هم باید برای ما گرفته می‌شد، اما داور چنین اعتقادی نداشت." وی همچنین به گل تیمش اشاره کرد و گفت که کمک داور در اعلام آفساید عجله کرده است.

اخباری با انتقاد از برخی تصمیمات داوری، گفت: "راجع به داوری نمی‌خواهم صحبت کنم، اما دو پنالتی که گرفته شد صد درصد درست بودند." وی همچنین به حمایت هواداران اشاره کرد و گفت که حضور تماشاگران برای تیم بسیار مهم است و باید شرایط حضور آسان‌تر آنها در ورزشگاه فراهم شود.

 سرمربی چادرملو با تاکید بر اهمیت پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد، گفت: "ما در این دیدار توانستیم با سواد فوتبالی بازی کنیم و خوشحالم که بازیکنان ما در حال پیشرفت هستند." وی همچنین به تجربه کم برخی از بازیکنان تیم اشاره کرد و گفت که با توجه به جوانی تیم، انتظار پیشرفت بیشتری از آنها دارد.

 اخباری در پایان صحبت‌های خود، از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت که حضور آنها برای تیم بسیار دلگرم‌کننده است. وی همچنین خواستار فراهم شدن شرایط بهتر برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شد.

پیروزی چادرملو مقابل خیبر خرم‌آباد، علاوه بر کسب سه امتیاز مهم، نشان از پیشرفت این تیم جوان دارد. با این حال، انتقادهای اخباری از داوری نشان می‌دهد که هنوز هم برخی از مسائل در فوتبال ایران حل نشده باقی مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد