//
کدخبر: ۴۸۰۵۰۷ //

مذاکرات استقلال با موسیمانه به بن‌بست رسید؟

اخبار منتشر شده از رسانه‌های آفریقایی حاکی از آن است که مذاکرات باشگاه استقلال با پیتسو موسیمانه، سرمربی سابق الاهلی مصر، با مشکل مواجه شده است.

مذاکرات استقلال با موسیمانه به بن‌بست رسید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که طی روزهای گذشته اخبار امیدوارکننده‌ای از توافق قریب‌الوقوع باشگاه استقلال با پیتسو موسیمانه، سرمربی سابق الاهلی مصر، منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد این مذاکرات به بن‌بست رسیده است. رسانه‌های آفریقایی از جمله snl24 که پیشتر از نزدیک بودن موسیمانه به استقلال خبر داده بودند، در جدیدترین گزارش‌های خود از بروز مشکلاتی در روند مذاکرات خبر می‌دهند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اختلاف نظر در خصوص شرایط شخصی مربی و پاداش‌های پیروزی برای کادر فنی او، مانع اصلی در نهایی شدن این انتقال شده است. موسیمانه در قراردادهای قبلی خود با تیم‌هایی مانند الاهلی مصر، پاداش‌های قابل توجهی برای کسب پیروزی‌ها دریافت می‌کرد و به نظر می‌رسد که وی در مذاکرات با استقلال نیز به دنبال شرایط مشابهی است.

باشگاه استقلال در حالی با درخواست‌های مالی موسیمانه مواجه شده است که در شرایط اقتصادی کنونی، تامین این منابع مالی برای باشگاه چندان آسان نیست. از سوی دیگر، موسیمانه نیز به دنبال شرایطی است که بتواند با آرامش خاطر به کار خود ادامه دهد و به موفقیت‌های مورد نظر خود دست یابد.

در حال حاضر، آینده مذاکرات استقلال با موسیمانه نامشخص است. باید دید که آیا دو طرف قادر به پیدا کردن راه حلی برای حل اختلافات خود خواهند بود یا اینکه این مذاکرات به طور کامل شکست خواهد خورد. در صورت عدم توافق با موسیمانه، باشگاه استقلال مجبور خواهد بود به دنبال گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری تیم باشد.

این اتفاق نشان می‌دهد که جذب یک سرمربی خارجی برای تیم‌های ایرانی با چالش‌های زیادی همراه است. اختلافات فرهنگی، تفاوت در شرایط اقتصادی و همچنین انتظارات بالای هواداران، از جمله عواملی هستند که می‌توانند روند مذاکرات را پیچیده کنند.

در نهایت باید دید که باشگاه استقلال چگونه با این شرایط کنار خواهد آمد. آیا آن‌ها حاضر به پذیرش شرایط موسیمانه هستند یا اینکه به دنبال گزینه‌های دیگری خواهند رفت؟ پاسخ به این سوالات در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد