//
کدخبر: ۴۸۰۷۰۵ //
فرماندارسیروان:

طرح نهضت آسفالت در روستاهای سیروان آغاز شد

فرماندار سیروان از اجرای طرح هادی در ۷ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح نهضت آسفالت در روستاهای این دیار ادامه دارد.

طرح نهضت آسفالت در روستاهای سیروان آغاز شد

به گزارش فرتاک نیوز؛ محمدباقر شریفی در مراسم افتتاح طرح آسفالت برخی روستاها که با حضور دکتر سارا فلاحی نماینده مجلس، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، افزود: شن ریزی و بیس آسفالت گرم ۷ روستا به میزان ۳۶ هزار متر مربع به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار داشت: این روستاها شامل  برآفتاب مله ماران ۵ هزار متر مربع، سیاه سیاه ۸ هزار متر مربع ،چم جنگل ۷ هزار متر مربع، ظهیری ۴ هزار مترمربع ، قاضی خان علیا ۴ هزار متر مربع، قاضی خان سفلی ۴ هزار متر مربع و  باغله ۴ هزار متر مربع شن ریزی و بیس آسفالت گرم انجام شده است.

فرماندار سیروان به پروژه های روستایی در دست اقدام اشاره کرد و اظهار داشت: شن ریزی و بیس آسفالت گرم ۵ روستا به میزان ۲۴ هزار متر مربع به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال در دست اقدام است که با اجرای این پروژه های روستایی، مشکل زیرساختی آنان برطرف می شود.

شریفی تصریح کرد: این روستاها شامل چشمه خزانه ۵ هزار متر، سراب کارزان ۳ هزار متر مربع ، قنات آباد ۶ هزار متر مربع ، سرتنگ ۶ هزار متر مربع ، کلی کلی ۴ هزار متر مربع می باشد و ابنیه فنی ۶ روستا به اعتبار ۵۰ میلیارد ریال نیز در دست اقدام  است.

فرماندار سیروان گفت: در سال جاری از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی ۲۵ روستا و تهیه بازنگری ۷ روستا اختصاص یافته است.

شریفی از تلاش های بنیاد مسکن استان و شهرستان برای رفع مشکلات زیرساختی و مبلمان روستایی قدردانی کرد و گفت: در طول سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای اجرای طرح نهضت آسفالت و طرح هادی در روستاهای این شهرستان تلاش زیادی نموده که قابل تقدیر و قدردانی است.

همچنین نماینده شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، مهران، ملکشاهی، چوار و ایوان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است که در حوزه مسولیت های اجتماعی بتوانیم با جذب اعتبار برای توسعه روستاهای استان گام های مناسبی برداریم.

دکتر سارا فلاحی افزود : طی سه ماه اخیر تاکنون بیش ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر در سطح روستاهای استان انجام شده و یا در دست اجرا است.

وی اظهار داشت : اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام جزو نهادهایی است که با عملکرد مناسب رضایتمندی مردم را به دنبال داشته و در این راستا ما قدردان مجموعه مدیریتی در این ارگان هستیم.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه در سطح شهرستان سیروان افزون بر ۶۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در سطح روستاها در دست اجرا است،تصریح کرد: تاکنون ۳۶ هزار متر مربع تکمیل و مابقی نیز در دست اقدام است.

فلاحی تأکید کرد : تلاش ما این است که در حوزه مسولیت های اجتماعی بتوانیم با جذب اعتبار جهت توسعه روستاهای استان گام های مناسبی برداریم.

وی با اشاره به نقش موثر توسعه روستا در خود کفایی و توسعه پایدار کشور،گفت: اهمیت تولیدات کشاورزی در پایداری اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مهاجرت معکوس نیز یکی از نکات مهمی است که باید در سطح روستاها مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد