//
کدخبر: ۴۸۰۸۰۱ //

افزایش سطح ایمنی بزرگراه‌ها و خیابان‌های  کرمانشاه

شهردار کرمانشاه از تلاش مستمر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور برای افزایش سطح ایمنی بزرگراه ها وخیابان‌های  کرمانشاه خبر داد

افزایش سطح ایمنی بزرگراه‌ها و خیابان‌های  کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی اظهار کرد: طی شش ماه گذشته 29 نقطه از نقاط حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه  ایمن‌سازی و رفع خطر شده است و هم اکنون 12 نقطه حادثه خیز دیگر توسط پلیس راهور شناسایی شده است که جهت رفع خطر و ایمن سازی در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه افزود:پس از نصب سرعت کاه ها در کمربندی غربی و شرقی و هم چنین تجهیزات و علائم ترافیکی در نیمه نخست سال آمار کشته ها تقریبا به صفر رسیده این در حالی است که متاسفانه در شش ماه نخست امسال آمار فوتی ها 64 و  تصادفات 27 مورد را نشان می‌دهد یعنی ضریب تصادفات منجر به فوت2/37 به ازاء هر خودرو می‌باشد.

 

وی افزود:سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و اصرار راننده به رانندگی طولانی مدت، خستگی و خواب آلودگی و هم چنین ایمنی پایین خودروها  علت اصلی تصادفات بوده است که در این راستا میبایست از تجهیزات و علائم رانندگی استفاده کرد .

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه ایمنی جاده‌ها و کیفیت خودروها نقش مؤثری بر کاهش یا افزایش تصادفات دارد، افزود: در تصادفات فوتی و جرحی، اگر خودرو خوب و باکیفیت باشد قطعاً آمار فوتی‌ها و جرحی‌ها کاهش می‌یابد. 

نوروزی با بیان اینکه یک خطای کوچک همچون عدم توجه به جلو یا خواب آلودگی راننده، مجازاتش نباید مرگ باشد، افزود: اگر خودرویی از مسیر منحرف می‌شود باید بررسی کرد که نقش جاده و خودرو در کاهش خسارت این تصادف چه چیزی می‌تواند باشد.

وی  در ادامه افزود :پس از نصب سرعت کاه‌ها و تجهیزات وعلائم ترافیکی در کمربندی های شرقی و غربی که ایمن سازی جاده را به همراه داشت  متاسفانه آمار  تصادفات به سمت خیابان‌های اصلی شهر بیشتر شده است .

نوروزی اظهار کرد: بیشترین فوتی ها در شش ماه اول سالجاری در بزرگراه شهید سلیمانی با سه تصادف و 11 کشته بوده است و به ترتیب بلوار تعاون،بلوار شهید بهشتی،و خیابان شهید بهشتی بیشترین تصادفات و فوتی ها را به خود اختصاص داده است

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۰۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد