//
کدخبر: ۴۸۱۴۵۷ //

بدرقه، ستاره سابق فولاد، مانع پیروزی یحیی شد

میلاد بدرقه، مدافع سابق فولاد خوزستان، در دیداری حساس و نفس‌گیر، با نمایش درخشان خود مانع پیروزی تیم سابقش شد. بدرقه که سابقه طولانی در فولاد دارد، با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف تیم سابقش رفت و نقش مهمی در پیروزی آلومینیوم اراک ایفا کرد.

بدرقه، ستاره سابق فولاد، مانع پیروزی یحیی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 فولاد خوزستان که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشت و به دنبال کسب پیروزی در اراک بود، با دفاع مستحکم آلومینیوم اراک روبرو شد. میلاد بدرقه، مدافع چپ پای این تیم، با نمایش دفاعی بی‌نظیر خود مانع نفوذ بازیکنان فولاد به عمق دفاع شد.

 بدرقه که سابقه طولانی در آکادمی فولاد دارد و سال‌ها پیراهن این تیم را بر تن کرده بود، با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف تیم سابقش رفت. جدا شدن او از فولاد با حواشی زیادی همراه بود و همین موضوع باعث شد تا بدرقه با تمام توان به میدان برود و به تیم سابقش نشان دهد که چه اشتباهی مرتکب شده‌اند.

 بدرقه در این دیدار با ثبت ۶۰ لمس توپ، دقت پاس بالا و ۱۱ عملکرد دفاعی، یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او با قطع توپ‌های خطرناک و دفع حملات حریف، نقش مهمی در کسب پیروزی آلومینیوم اراک ایفا کرد.

جدایی بدرقه از فولاد خوزستان در حالی صورت گرفت که او سال‌ها برای این تیم بازی کرده بود و حتی به همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی و سوپر جام رسیده بود. اما به دلایل نامعلومی، او از فولاد جدا شد و به پیکان پیوست.

میلاد بدرقه

 پس از جدایی از پیکان، بدرقه به آلومینیوم اراک پیوست و زیر نظر سید مجتبی حسینی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. حسینی نیز به دلیل شناختی که از بدرقه داشت، او را به آلومینیوم اراک آورد و از او به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیمش استفاده می‌کند.

پیروزی آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان، نشان از قدرت و هماهنگی بالای این تیم دارد. بدرقه نیز با نمایش درخشان خود، ثابت کرد که یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر است و می‌تواند در آینده نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد