//
کدخبر: ۴۸۱۵۰۵ //

آنچلوتی: وینیسیوس توپ طلا را خواهد برد/ یامال خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اطمینان دارد که توپ طلای سال ۲۰۲۴ به مهاجم برزیلی تیمش خواهد رسید.

آنچلوتی: وینیسیوس توپ طلا را خواهد برد/ یامال خطرناک است
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای بارسلونا خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما بسیار باانگیزه هستیم و می‌خواهیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی همچنین درباره هافبک انگلیسی‌اش اظهار داشت: جود بلینگام عالی کار می‌کند. او مصدومیتی جزئی از ناحیه قوزک پا و کتف داشت. جود این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است، اما او بازیکن خیلی مهمی برای ماست و خودش هم این را می‌داند. فصل گذشته برای بلینگام مهم بود که گلزنی کند، چون بنزما از جمع ما جدا شده بود. این فصل ما نیازی به گلزنی‌های او نداریم، چون حالا بازیکنی داریم که می‌تواند 30 یا 40 گل در طول یک فصل بزند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه خاطر نشان کرد: بارسلونا تیم شگفت‌انگیزی است و در حال حاضر عالی بازی می‌‌کند، اما سخت است که بگوییم در بازی فردا کدام تیم بخت اول پیروزی است. نمی‌خواهم ژاوی و هانسی فلیک را مقایسه کنم. ژاوی در بارسا عالی کار کرد. بارسا حالا تیمی متفاوت است و ما به مانند تیم تحت هدایت ژاوی، به این تیم بارسا هم احترام می‌گذاریم.

کارلتو همچنین درباره ستاره فرانسوی رئال مادرید گفت: امباپه روی نوار گلزنی افتاده است و ما از او خیلی راضی هستیم. او به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و در تیم جا خواهد افتاد. کیلیان پیش از این بارها مقابل بارسلونا گلزنی کرده است و می‌داند در بازی فردا باید چه کار کند.

آنچلوتی درباره برنامه‌اش برای متوقف کردن ستاره جوان بارسا اظهار داشت: واقعیت این است که یامال بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من نگرش و سبک بازی او را دوست دارم. لامین بازیکن خطرناکی است، اما ما نباید تنها روی یک بازیکن تمرکز کنیم، چون بازیکنان خوب زیادی در بارسلونا بازی می‌کنند.

وی در پایان در تمجید از ستاره برزیلی تیمش خاطر نشان کرد: وینیسیوس توپ طلا را خواهد برد و بازیکن دیگری نمی‌تواند این عنوان را از آن خود کند. وینیسیوس پیشرفت زیادی کرده، اما همچنان متواضع است، درست مثل روز اولی که او را دیدم.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در حالی از ساعت 22:30 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر شاگردان هانسی فلیک با 27 امتیاز صدرنشین لالیگا هستند و تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی با 24 امتیاز در رتبه دوم ایستاده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد