//
کدخبر: ۵۴۷۷۸ //

نتایج دیدارهای مقدمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، 4 بازی در سه گروه برگزار شد.

 نتایج دیدارهای مقدمانی جام جهانی 2018 روسیه
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، 4 بازی در سه گروه برگزار شد که در پایان بلژیک، بوسنی را شکست داد و سوئد با 8 گل از سد لوکزامبورگ گذشت.

در مهم ترین دیدار امشب، 2 تیم بوسنی و بلژیک در استادیوم گاربا ویگا به مصاف هم رفتند که این دیدار پر گل با نتیجه 4 بر 3 به سود میهمان خاتمه یافت. این ورزشگاه به باتلاق شبیه بود و بازیکنان هر لحظه به زمین می خوردند. مونیر در دقیقه 4، باتشوایی در دقیقه 59، فرتونگن در دقیقه 68 و کاراسکو در دقیقه 84 برای بلژیک و مدونجانین در دقیقه 30، ویسکا در دقیقه 39 و دومیک در دقیقه 82 برای بوسنی گل زدند.

گروه A

سوئد 8 - لوکزامبورگ صفر

برای سوئد برگ 4 گل، 18، 37 و 54، 71، گرانویست 10 ، 67، لوستیگ 60، تویونن 76 گلزنی کردند.

در این گروه سوئد با 19 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فرانسه در صدر و فرانسه با 17 امتیاز دوم است و هلند با 13 امتیاز شانس کمی برای صعود دارد.

گروه B

جزایرو فارو صفر - لاتویا صفر

در این گروه سوئیس با 24 امتیاز در صدر و پرتغال با 21 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. دو تیم جزایرفارو و لاتویا شانس صعود ندارند.

گروه H

بوسنی 3 - بلژیک 4

جبل الطارق صفر - استونی 6

در این گروه بلژیک با 25 امتیاز اول و بوسنی با 14 امتیاز دوم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد