//
کدخبر: ۱۸۵۸۸۶ //

گاف‌های گزارشگران صدا و سیما، تعمدی است؟!

در هفته‌های اخیر شاهد گسترش سیل اشتباهات گزارشگران صدا و سیما بوده‌ایم، اتفاقی که بسیار مشکوک به نظر می‌رسد.

گاف‌های گزارشگران صدا و سیما، تعمدی است؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سوای بر غیبت تأثر برانگیز عادل فردوسی‌پور در صدا و سیما که بخش مهمی از روح و زیبایی برنامه‌های فوتبال شبکه‌های تلویزیونی را با خلاء روبرو کرده است، این روزها اتفاقی عجیب در میان گزارشگران شناخته شده صدا و سیما مرسوم شده که بسیار مشکوک و عجیب به نظر می‌رسد تا پس از ماجرای عادل فردوسی‌پور، این ماجرا مهم‌ترین مسئلۀ روز گزارشگران به شمار بیاید!

-957624

گزارشگران صدا و سیما

مطمئناً در فضای مجازی با ویدیوهای کوتاه از گاف‌ها یا اصطلاحاً سوتی‌های گزاشگران برجستۀ صدا و سیما و یا مجریان آن در ویژه برنامه‌های فوتبالی روبرو شده‌اید که شما را از شدت حیرت مجبور به ذخیره و ارسال آن برای دوستانتان کرده تا در فراگیر کردن اتفاق رخ داده، دیگران را شریک خنده‌های خود کرده باشید، اما آیا تا کنون به این ماجرا فکر کرده‌اید که چگونه این اشتباهات سریالی، نه تنها کم، بلکه بیشتر و بیشتر هم می‌شود؟!

به طور مثال در گزارش‌های پیمان یوسفی و مزدک میرزایی، احمدرضا احمدی، جواد خیابانی، علیرضا علیفر و .... دیده می‌شود که نام یک بازیکن مشهور شناخته شده چون آلدرویلد، به انواع و اقسام تلفظات مختلف خوانده می‌شود و از مثال‌های عجیب و اصطلاحات ساده‌لوحانه در مواجهه با اتفاقات، بهره گرفته می‌شود تا به‌جای تمرکز بیننده بر روی تماشای بازی، گوش‌ها متمرکز بر گزارشگران شود، اشتباهاتی که دیگر تعداد بیش از اندازۀ آنها و البته اصرار بر حفظ آنها، تعمدی به نظر می‌رسد.

-915554

محمد سیانکی

به این سبک و فلسفه در دنیای رسانه، امتیاز ویژه‌ای داده می‌شود و ترندها را در اختیار شما قرار می‌دهد! شاید اصطلاح آن خیلی جذاب و جالب به نظر نرسد، اما سیاست محتوای کثیف، در تمام دنیا شتاب‌دهندۀ پروژه‌های رو به سقوط بوده است و توانسته بسیاری از نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند، بهترین نمونۀ خارجی آن، نشریۀ سان انگلیس است که از اعلام خبر بازگشت زین الدین زیدان به میادین فوتبال و حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید هم هیچ ابایی ندارد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد