//
کدخبر: ۴۱۴۴۲۰ //
روانشناسی شخصیت|تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی | تو سختی‌ها به خودت تکیه می‌کنی یا بقیه؟

در این تست شخصیت‌شناسی آنچه ابتدا می بینید نشان می دهد که چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه می کنید. پس به سوال پاسخ دهید تا به جنبه‌های پنهان وجود خود دسترسی پیدا کنید.

تست شخصیت شناسی | تو سختی‌ها به خودت تکیه می‌کنی یا بقیه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 

این تست شخصیت‌شناسی فقط چند ثانیه وقت می‌برد، آن را سریع انجام دهید تا متوجه شوید اولین واکنش شما به سختی چیست! این تست به شما بینشی در مورد چگونگی غلبه بر چالش ها و موانع می دهد تا بتوانید برای رسیدن به اهداف خود قدم بردارید. چه با شرایط سختی روبرو هستید، چه می خواهید خودتان را بهتر درک کنید، این تست می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس مورد نیاز خود را به دست آورید و از این به بعد بدانید در سختی‌ها باید چگونه برخورد کنید.

اولین چیزی که در تصویر دیدی چیست؟

اولگ شوپلیاک هنرمند و عکاس اوکراینی است که به خاطر آثار هنری خود بر اساس خطای دید شناخته شده است. او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین عکاسان اوکراینی قرن بیست و یکم انتخاب شده است و آثار او همچنان به شدت مورد توجه است. حالا به یکی از معروف‌ترین نقاشی‌های او نگاه کنید و بگویید اول چه می‌بینید؟ برای دیدن پاسخ به پایین صفحه بروید!

 

.

 

.

.

.

.

.

پرنده: مثبت‌نگر بودن

افرادی که در نگاه اول یک پرنده را دیدند، معمولاً در هنگام زندگی بسیار مثبت هستند. آنها تلاش می کنند تا حتی در سخت ترین زمان ها دیدگاه خوش‌بینانه را حفظ کنند. آنها بدون توجه به آن‌چه که زندگی سر راهشان قرار می دهد، شاداب و انعطاف‌پذیر باقی می مانند.

این افراد به جنبه های روشن همه چیز نگاه می کنند و بر این تمرکز می کنند که چگونه می توانند از هر موقعیتی بهترین استفاده را ببرند. آنها شکست‌ها را به عنوان بخشی از سفر می پذیرند و اغلب می توانند به سرعت از آن‌ها عقب نشینی کنند. این افراد همچنین دارای مهارت‌های اجتماعی قوی هستند و از بودن در کنار دیگران لذت می‌برند، زیرا تمایل دارند بهترین‌ها را در آن‌ها به نمایش بگذارند.

علیرغم چالش‌های زندگی، آنها بر روی دستیابی به اهداف خود متمرکز می مانند و سخت تلاش می کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

برگ: تمرین مراقبت از خود

افرادی که ابتدا برگ‌ها را دیدند، مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهند. آن‌ها می‌دانند که مراقبت از خود کلیدی است که به آن‌ها اجازه می‌دهد به پتانسیل کامل خود برسند و رشد کنند. این افراد ترسی ندارند که برای خود وقت بگذارند تا نیازهای خود را هم از نظر جسمی و هم از نظر احساسی برآورده کنند.

آن‌ها درک می کنند که برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند، ابتدا باید مراقب خود باشند. بنابراین در سختی‌ها نیز ابتدا به خودشان فکر کرده و برای سلامت روح و جسم خود ارزش بیشتری قائل می‌شوند و با تکیه بر اراده‌ی خود به حل مشکلات می‌پردازند.

شاخه: تکیه بر دیگران

افرادی که ابتدا یک شاخه را دیدند، معمولاً مهارت های بین فردی قوی دارند و از تکیه بر دیگران برای حمایت لذت می برند.

آن‌ها تشخیص می دهند که هیچ کس نمی‌تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد و در هنگام مواجه شدن با تصمیمات دشوار به دوستان و خانواده تکیه می‌کنند. این افراد برای مشاوره و راهنمایی در صورت نیاز به شدت به نزدیک ترین افراد و همچنین حلقه های اجتماعی خود متکی هستند.

آن‌ها همچنین در درک دیدگاه‌های مختلف مهارت دارند، که به آنها اجازه می‌دهد با دیگران همدلی کنند و در صورت نیاز زمینه مشترک پیدا کنند.

امیدواریم از این تست هم لذت برده باشید و چیزهای جدیدی در مورد خودتان یاد گرفته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد