//
کدخبر: ۴۴۰۹۰۳ //
شخصیت شناسی| تست شخصیت

تست شخصیت شناسی جالب| کدام خمیر دندان را انتخاب می کنید؟

برخی کارشناسان رفتارشناسی اعتقاد دارند از روی فرم و شکل فشار دادن تیوب‌های مختلف همچون تیوب خمیردندان می‌توان مشخص کرد فرد چگونه شخصیتی دارد.

تست شخصیت شناسی  جالب| کدام خمیر دندان را انتخاب می کنید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شخصیت شناسی از روی مدل فشار دادن خمیر دندان. نتیجه را در ادامه دنبال کنید:

فشار می‌دهید و خمیر دندان را از پایین رول می‌کنید

شما فرد بسیار مقتصد و منظمی هستید و به دارایی‌ها و اطرافیانتان توجه می‌کنید. شما کمال گرا هستید و دوست ندارید هیچ چیزی را هدر دهید بنابراین از همه منابعی که دارید کمال استفاده می‌کنید. شما به سختکوشی عادت دارید و کارهایتان را به خوبی انجام می‌دهید بنابراین دیگران می‌توانند به شما تکیه کنند. خانه شما همیشه تمیز و زندگیتان همیشه سازمان یافته است.

خمیردندان را از وسط فشار می‌دهید

شما واقع بین و فعال و معمولا کمی عجول هستید. شما فرد خیلی منظم و مرتبی نیستید، اما اگر با چالشی مواجه شوید، می‌توانید خودتان را جمع کنید و آن را حل کنید. شما بسیار خوش مشرب هستید، دوستان زیادی دارید و در جمع بودن را دوست دارید. شما می‌دانید چطور زندگیتان را متعادل کنید و از نظر احساسی پایدارید.

خمیردندان را از بالا فشار می‌دهید

بسیار لجوج و کله شق هستید و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید و دستیابی به اهدافتان هر کاری می‌کنید. شما مستعد ابتلا به بدبینی هستید، زیاد به دیگران اعتماد نمی‌کنید و فقط به خودتان تکیه می‌کنید. شما بسیار خود محورید و خودتان را دوست دارید، که تا وقتی تبدیل به تکبر و خودخواهی و سوءاستفاده از دیگران نشود، بسیار خوب است.

خمیردندان را سالم نگه می‌دارید

شما از تنهایی لذت می‌برید، رویاپرداز و هنری هستید. گاهی به نظر می‌رسد در دنیای خودتان زندگی می‌کنید. شما حساس، آرام، آسان گیر، باملاحظه و صبور هستید. همچنین می‌توانید بسیار رک و بخشنده باشید. شما همیشه افکار و ایده‌های زیادی دارید و دوست دارید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

از هر جا دلتان بخواهد فشار می‌دهید.‌

شما می‌توانید دنیا را از زاویه متفاوتی ببینید و بسیار هنرمند و خلاق هستید. شما می‌توانید زیبایی را همه جا پیدا کنید. برای شما سخت است وقت شناس و منظم باشید، اما بسیار خوش بین هستید و ذهن بازی دارید. همچنین ممکن است زیاد دچار نوسانات خلقی شوید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد