//
کدخبر: ۴۴۱۴۴۸ //
شخصیت شناسی | تست شخصیت

شخصیت شناسی| کدام چشم توجه شما را بیشتر جلب می کند؟

از کودک بخواهید اولین چشمی که توجهش را جلب می‌کند؛ انتخاب کند.

شخصیت شناسی| کدام چشم توجه شما را بیشتر جلب می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از کودک بخواهید اولین چشمی که توجهش را جلب می‌کند؛ انتخاب کند. سپس با استفاده از تحلیل‌های این تست، از شخصیت کودک خود باخبر شوید:

تست شخصیت شناسی کودک با چشم

1-کودک شما بسیار دلسوز است:

کودکانی که چشم شماره 1 را انتخاب می‌کنند؛ از نظر عاطفی بسیار حساس و دلسوز هستند. این کودکان به دنبال به دست آوردن تایید همه‌ی اطرافیان خود بوده و دوست دارند به بقیه کمک کنند.

2-فرزند شما شخصیت وظیفه شناسی دارد:

اگر فرزند شما چشم شماره 2 را انتخاب کرده‌است؛ به هنجارها و قوانین خانه بسیار پایبند است. او همواره به دنبال انجام کارهای درست است و اگر کار اشتباهی کند؛ بسیار سرافکنده می‌شود.

3-فرزند شما براساس تجربیاتش رفتار می‌کند:

کودکی که چشم شماره 3 را انتخاب می‌کند؛ عاشق تجربه کردن اتفاقات جدید است. او تا چیزی را ازمایش نکند و از نتیجه مطمئن نشود؛ آن را باور نمی‌کند.

4-کودک شما فردی فلسفی است:

کودکی که این چشم را انتخاب می‌کند؛ بیشتر به جزئیات توجه دارد تا کلیات! او مدام در حال فکر کردن است و در رویا فرو می‌رود. او نقش یک فرد همه‌چیز دان را بازی می‌کند ولی در واقع خیلی وقت‌ها درحال یادگیری موضوعات است.

5-او یک کودک مرموز است:

فرزند شما هنوز به ثبات شخصیتی نرسیده‌است. او به راحتی با یک اتفاق کوچک به هم می‌ریزد و دوست ندارد جزئیات اتفاقات را برای دیگران بازگو کند. بیشتر می‌شنود و کمتر حرف می‌زند. البته این‌کار باعث می‌شود کمتر اشتباه کند.

6-فرزند شما فرد آرام و حساسی است:

کودکی که این چشم را انتخاب می‌کند فردی واقع بین است که به اتفاقات اطرافش آگاه می‌باشد. او یک شخصیت قوی دارد ولی احساساتش را پنهان نمی‌کند.

7-فرزند شما یک کودک خونگرم است:

کودک شما پرانرژی، اجتماعی و احساساتی است. او قدرتمند و تاثیرگذار است و توجه دیگران را به سوی خودش جلب می‌کند. البته که رفتار او بسیار 0 یا 100ای است و چیزی را یا دوست دارد یا از آن نفرت دارد. اما این بعد از خود را به دیگران نشان نمی‌دهد.

8-شما یک فرزند عجیب دارید:

فرزند شما علایق، سرگرمی‌ها و رفتار‌های عجیبی دارد. کلماتی به کار می‌برد که با توجه به سنش عجیب است.  از قوانین پیروی نمی‌کند و سرپیچی کردن را دوست دارد. فرزند شما به روش خودش عمل می‌کند، چون به توانایی‌های خودش اعتماد دارد.

9-کودک شما سرزنده و اجتماعی است:

شما یک فرزند پر انرژی، اجتماعی و و پرجنب و جوش دارید. او یک رهبر بالقوه، کاریزماتیک و احساساتی است و و رفتار خوبی با ضعیف‌تر ها دارد. همیشه می‌داند چطور از دیگران دفاع کند و کلمات خود را به درستی انتخاب می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد