//
کدخبر: ۴۷۱۴۶۱ //
شهردار کرمانشاه در آیین تجلیل از خبرنگاران:

صحبت کردن با زبان تهدید،درست نیست/ انصاف را در انتقاداتمان مدنظر قرار دهیم

شهردار کرمانشاه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه گفت: صحبت کردن با زبان تهدید،درست نیست، انصاف را در انتقاداتمان مدنظر قرار دهیم.

 صحبت کردن با زبان تهدید،درست نیست/ انصاف را در انتقاداتمان مدنظر قرار دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه حوزه شهرداری کرمانشاه، به مناسبت روز خبرنگار شامگاه (۲۴ مرداد)،در هتل پارسیان برگزار شد.

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه حوزه شهرداری کرمانشاه، به مناسبت روز خبرنگار، شامگاه (۲۴ مرداد) در هتل پارسیان کرمانشاه، برگزار شد.

 "نادر نوروزی" در این مراسم اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و از طریق ارتباط مستمر با خبرنگاران ارتباط خوبی نیز با مردم برقرار خواهد شد.

وی با اشاره‌ای به انتقادات یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه مبنی بر اینکه وضعیت خوبی در شهر حاکم نیست گفت: انصاف این است که، در بیان مسائل شهری هم کارهای خوب را ببینیم هم کارهای نامطلوب، هیچ جامعه‌ای تکمیل نیست و همیشه نواقصی وجود دارد رسانه‌هایی که انتقاد می‌کنند آیا خودشان توانسته‌اند تمامی مسائل رسانه‌‌هایشان را بدون ایراد به سرانجام برسانند؟

478b104b-0623-43fe-bc58-3c613bd60de3

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: وقتی از مسائل اجتماعی صحبت می‌کنیم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که مجموعه‌ای از عوامل و فاکتورها زمینه‌ساز ایجاد این مسائل  هستند  و منصفانه قضاوت کنیم.

نوروزی اشاره‌ای هم به موضوع انتقاد پیشکسوت رسانه به جذب غیر‌قانونی و بی‌محابا، نیرو‌ها در شهرداری داشت و گفت: آیا می‌دانید بستر جذب نیرو در شهرداری بر چه اساسی است؟ اگر می‌خواهید کسی را نقد کنید خودتان را در جایگاه او قرار دهید.

 وی اضافه کرد:حرف زدن راحت و ساده و کار کردن سخت است، کارها و اقدامات شهرداری را نسبت به دوره‌های قبل و شهرهای دیگر بسنجید شاید کمی و کاستی باشد اما آیا این کاستی‌ها فقط در این دوره اتفاق افتاده و مربوط به سنوات قبل نیست؟

شهردار کرمانشاه در پاسخ به این انتقاد که شهرداری در انتخابات ریاست جمهوری به محل تبلیغ برای یک کاندیدا تبدیل شده بود نیز گفت: این که گفته می‌شود نصب تابلو و انجام کار فرهنگی شهرداری تبلیغ برای یک کاندیدا بوده کاملا اشتباه است و شهرداری در این حوزه دخالتی نداشته است.

 وی خاطر‌نشان کرد: اینکه با زبان تهدید با هم حرف بزنیم درست نیست، انصاف را در انتقاداتمان مدنظر قرار دهیم، رعایت انصاف در انتقاد قطعا توسعه فرهنگی شهر را در پی خواهد داشت.

نوروزی افزود: برگزاری مراسم امروز، تنها به دلیل تجلیل از مقام خبرنگاران است و اینجا مجال پاسخگویی به این سوالات نیست، هر زمانی که رسانه‌ها فرصت داشته باشند حاضرم به تمام انتقادات و سوالاتشان پاسخ دهم و درد‌دل کنم. از دشمنی و تهدید تا فرصت‌هایی که به وجود آمده را خواهم گفت و اینکه با وجود این‌ مسائل شهرداری کرمانشاه به چه سمتی گام برداشته‌ است.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: خبرنگاران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه صدای مردم را به مسئولین می‌رسانند و این موضوع نشان از نقش بی‌بدیل آنان در حل و فصل و رفع مشکلات جامعه دارد.

 گفتنی است؛ در این مراسم شهردار کرمانشاه از "آرین سلیمی"، تکواندو‌ کار المپیکی کرمانشاه تقدیر کرد و اعلام کرد پس از طی مراحل قانونی آرسن سلیمی به استخدام رسمی شهرداری کرمانشاه در خواهد آمد و ورزشگاهی هم در شهر کرمانشاه به نام این مدال‌آور المپیک خواهد شد. همچنین از جلد پنجم کتاب "یاد ایام" عباس کشمیری با موضوع گردآوری عکس‌های قدیمی کرمانشاه رونمایی شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد