//
کدخبر: ۱۸۰۰۹ //

گردان های قسام در واکنش به ادعای لیبرمن: رژیم صهیونیستی مسئول ترور «مازن فقها» است

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به ادعای «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی دست نداشتن این رژیم در ترور «مازن فقها» از فرماندهان ارشد قسام ، بار دیگر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول ترور وی است.

 گردان های قسام در واکنش به ادعای لیبرمن: رژیم صهیونیستی مسئول ترور «مازن فقها» است
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، این موضعگیری گردان های قسام بعد از آن صورت گرفت که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی مسئولیت نداشتن اسرائیل در ترور مازن فقها شد.

ابو عبیده سخنگوی گردان های قسام گفت: این اظهارات نشان دهنده میزان ترس و نگرانی مسئولان رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: بار دیگر تاکید می کنیم که تنها مسئول این جنایت دشمن صهیونیستی است و تلاش های آشکار و پنهان برای شانه خالی کردن از واقعیت ها موفقیت آمیز نخواهد بود.

در همین راستا فوزی برهوم سخنگوی جنش حماس گفت: تاکید می کنیم که رژیم صهیونیستی مسئول کامل جنایت ترور فرمانده ارشد گردان های قسام است.

وی افزود: جنبش حماس اظهارات لیبرمن در مورد مسئولیت نداشتن رژیم صهیونیستی در این ترور را ، تلاشی بی فایده برای فرار از مسئولیت این جنایت و پیامدهای آن می داند.

لیبرمن امروز مدعی مسئولیت نداشتن رژیم صهیونیستی در ترور مازن فقها شد.

ماز فقها درعملیاتی ناجوانمردانه و درجریان تیراندازی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر غزه به شهادت رسید.

افراد مسلح ناشناس مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی را در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه به ضرب 4 گلوله به شهادت رساندند.

منابع امنیتی از احتمال دست داشتن سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی در این عملیات خبر می دهند. رژیم صهیونیستی از مدت ها پیش نام فقها را در لیست ترور خود قرار داده بود.

مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی از ساکنان شهر طوباس در کرانه باختری است که به موجب عملیات تبادل اسرا در سال 2011 از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد و به نوار غزه تبعید شد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان