//
کدخبر: ۲۵۸۵۰۷ //
به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم برگزار می شود؛

دیدار مجازی استاندار کرمانشاه و اساتید دانشگاه های استان

مهندس بازوند، استاندار محترم کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه دیدار مجازی خواهد داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور استاندار کرمانشاه نشست مجازی مشترک با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه، آیت الله مرتضی مطهری(ره) و پاسداشت مقام شامخ معلم برگزار می‌شود.

دکتر اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی از برگزاری نشست مجازی مشترک روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه، آیت الله مرتضی مطهری(ره) و پاسداشت مقام شامخ معلم خبر داد.

رئیس دانشگاه رازی بیان کرد: این اقدام، پیرو پیشنهاد مطرح شده در نشست هم‌اندیشی اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه رازی با استاندار و معاونین محترم ایشان مطرح و مورد استقبال استاندار محترم قرار گرفت.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا با اشاره به آمادگی دانشگاه رازی برای میزبانی این نشست و تامین زیرساخت‌های لازم افزود: این نشست راس ساعت 10 صبح روز جمعه 12 اردیبهشت‌ماه 1399 به صورت مجازی و از طریق وبینار و با حضور روسا و اساتید دانشگاه‌های استان صورت می‌پذیرد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه، آیت الله مرتضی مطهری(ره)، پیشاپیش روز معلم را به تمامی اساتید فرهیخته کشور تبریک عرض نموده و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مهندس بازوند و هیات همراه ایشان، با حضور در دانشگاه رازی از طریق فضای مجازی با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفتگو خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد