//
کدخبر: ۳۶۰۴۰۷ //
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

مشارکت هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون‌ تومانی‌خیرین به بهزیستی کرمانشاه طی سه‌ماهه سال جاری

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره‌کل بهزیستی استان‌کرمانشاه از مشارکت هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون‌ تومانی خیرین به بهزیستی کرمانشاه طی سه‌ماهه سال‌جاری خبر داد.

مشارکت هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون‌ تومانی‌خیرین به بهزیستی کرمانشاه طی سه‌ماهه سال جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

صفدر مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (۳۰ تیرماه‌) به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد اظهار کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری  ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون‌تومان اعتبار در قالب مشارکت مردمی در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه جذب شده است که از این مبلغ ۹۱۲ میلیون تومان کمک نقدی،۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  کمک غیری نقدی و یک میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان نیز کمک‌های خدماتی بوده است.

photo_2022-07-21_18-33-55

وی یکی از عمده مشکلات مددجویان بهزیستی را مسکن دانست و‌گفت: در سال‌جاری حدود ۸۰۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی متقاضی دریافت مسکن ملی هستند که امیدواریم در جانمایی پروژه‌ها سهمیه خاصی نیز برای این مددجویان در نظر گرفته شود.

مظفری با اشاره به تحویل ۲۳۵ واحد مسکن مددجویی در سال گذشته نیز گفت:‌ بر اساس هدفگذاری انجام گرفته تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری ۳۱۱ واحد مسکونی به مددجویان‌ تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه واگذار خواهد شد که در هفته بهزیستی نیز ۴۶ واحد آن تحویل داده شد.

این مقام مسئول همچنین از پرداخت مبلغ سه میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره‌کل بهزیستی استان‌کرمانشاه در ادامه اشتغال را یکی دیگر از مشکلات جامعه‌ هدف بهزیستی اعلام کرد وافزود: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال‌جاری به ۴۱۱ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال گذشته که ۱۲۳ میلیارد تومان بوده است چهار برابر افزایش داشته است.

مظفری همچنین خاطر نشان کرد: به کارفرمایان و تولیدکنندگانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را استخدام نمایند تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی باسود ۴ درصد پرداخت خواهد شد همچنین مبلغ بیمه مددجویان  توسط بهزیستی پرداخت خواهد شد.

وی در پایان از راه‌اندازی دو پویش"حامی"در راستای اکرام ایتام وپویش "داوطلبین خدمت" در راستای استفاده از خدمات افراد متخصص برای برطرف کردن نیازهای افراد تحت‌پوشش خبر داد و گفت: با اجرای این دو پویش گامی مهم در جهت حمایت از ایتام و مددجویان بهزیستی برداشته خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان