//
کدخبر: ۳۸۰۸۴۲ //

قاتل خاموش جانِ ۳ کرمانشاهی را گرفت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از جان باختن سه کرمانشاهی در روستای سنقرآباد شهرستان هرسین بر اثر گازگرفتگی خبر داد.

قاتل خاموش جانِ 3 کرمانشاهی را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مسعود قلعه سفیدی اظهار کرد: ساعت 8:30 دقیقه امروز (13 دی) مردم سه کارگر که دچار گازگرفتگی شده بودند را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند، اما متاسفانه تلاش برای نجات آنها جواب نمی‌دهد و هر سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: این سه نفر در حال گچ کاری در یک ساختمان بوده‌اند که ظاهرا جهت گرم کردن خود بخاری روشن می‌کنند و بخاری که تهویه مناسبی نداشته موجب گازگرفتگی هر سه نفر می‌شود.

قلعه سفیدی گفت: این افراد متاسفانه چندین ساعت در معرض گاز منوکسیدکربن قرار گرفته و با ارجاع آنها به مراکز درمانی، تلاش نیروهای اورژانس برای احیای آنها جواب نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رنج سنی این افراد بین 25 تا 40 سال بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با ابراز تاسف از این حادثه گفت: با مرگ این سه نفر، تعداد قربانیان مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان از ابتدای فصل پاییز تاکنون به هشت نفر می‌رسد و این یک زنگ هشدار جدی است.

قلعه سفیدی گفت: بی احتیاطی در نصب وسایل گرمایشی و عدم توجه به تهویه مناسب آنها عامل اصلی مسمومیت با گاز منوکسید کربن است و این امر می طلبد که مردم در این زمینه احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هنگام نصب وسایل گرمایشی باید به مسیر خروج گاز و کلاهک دودکش توجه ویژه شود و نکات ایمنی در خصوص آنها به دقت رعایت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد