//
کدخبر: ۴۱۰۳۱۸ //
استاندار کرمانشاه:

نشان‌سازی و مطرح کردن محصولات مرغوب کرمانشاه توسعه اقتصادی استان را رقم خواهد زد

استاندار کرمانشاه در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن گفت: نشان‌سازی و مطرح کردن محصولات مرغوب کرمانشاه توسعه اقتصادی استان را رقم خواهد زد.

 نشان‌سازی و مطرح کردن محصولات مرغوب کرمانشاه توسعه اقتصادی استان را رقم خواهد زد
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از فعالان حوزه اقتصادی که امروز (۱۵تیرماه) به مناسبت بزرگداشت روز صنعت و معدن برگزار شد با اشاره به قطع برق صنایع در تابستان اظهار کرد: بعضی از مسائل استان را باید در سطح ملی و کشوری مطرح و پیگیری کرد که نمونه آن قطع برق و گاز صنایع در تابستان و زمستان است که در این زمینه هفته گذشته این موضوع را در حضور ریاست محترم جمهور مطرح کردیم و خواستار بررسی و تغییر روند قطعی برق صنایع در پنج استانی که در انتهای جدول نرخ اشتغال کشور قرار دارند شدیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.
محمد‌طیب صحرایی افزود: از ابتدای مدیریتم در استان کرمانشاه سعی کردیم جلسات را موضوع محور کنیم و ابتدا به موضوعاتی که در اولویت مطرح شدن هستند بپردازیم تا با تلاش و پیگیری زودتر به نتیجه برسند.
وی از جمله فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان که عدم پیگیری آنها جبران‌ ناپذیر خواهد بود را تحقق مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و مصوبات سفر ریاست جمهور و هیات همراه به استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: یکی از تکالیف ما جذب حداکثری این اعتبارات برای ایجاد توسعه در استان است و تحقق این موضوع نیازمند پیگیری مداوم است.
صحرایی تلاش برای ورود صنایع بزرگ به بورس را از دیگر اهداف خود برشمرد و بیان داشت: ورود به بورس می‌تواند ظرفیت‌های خوبی را برای استان ایجاد کند.

98c881f9-0fb9-436b-8ec6-e3e47d955c28


استاندار کرمانشاه همچنین ارتباط‌گیری هدفمند از طریق مرزها به خصوص با کشور عراق را راهی در جهت توسعه و‌پیشرفت اقتصادی استان دانست و افزود: با نشان سازی ملی و بین‌المللی و معرفی محصولات برند کرمانشاه که امکان معرفی در سطح ملی و بین‌المللی را دارند می‌توان توسعه اقتصادی را در استان رقم زد.
وی از جمله برنامه‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان را برگزاری جشنواره نخود، گیلاس، گلیم هرسین و... در راستای معرفی محصولات مرغوب و برند کرمانشاه عنوان کرد و یادآور: با توجه به این موضوع که اسب صنعت سودآوری در جهان محسوب می‌شود، برگزاری جشنواره اسب کُرد که ثطی دو روز در کرمانشاه برگزار می‌شود نیز می‌تواند توسعه اقتصادی را در پی داشته باشد.
وی در ادامه استفاده از ظرفیت تولیدات مصالح بومی استان در ساخت مسکن نهضت ملی و ارائه لیستی از داشته‌های استان در راستای اجرای این طرح را گامی مهم در راستای توسعه اقتصادی برشمرد و گفت: استفاده از توان تولیدکنندگان بومی و جذب آنها در ایندمسیر می‌تواند شرایط مطلوبی را ایجاد نماید.
استاندار کرمانشاه در پایان استفاده از ظرفیت صنعتگران و ارائه پیشنهادات از سوی آنان در راستای قاچاق سوخت را امری مهم در راستای بهتر شدن فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری عنوان کرد و بیان داشت: از شنیدن پیشنهادات و راهکارهای حوزه صنعت در این زمینه استقبال می‌کنیم.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد