//
کدخبر: ۴۶۲۲۰۴ //
برای دومین بار از محل اعتبارات استانی

مبلغ ۴۰۰میلیارد ریال به پروژه‌های محرومیت‌زدایی آب روستایی اختصاص یافت

مدیرعامل‌ آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: برای دومین بار از محل اعتبارات استانی ۴۰۰میلیارد ریال به پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش آب روستایی اختصاص یافت.

مبلغ ۴۰۰میلیارد ریال به پروژه‌های محرومیت‌زدایی آب روستایی اختصاص یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

" رضا داودی " مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت:بر اساس تاکیدات استاندار کرمانشاه مبنی بر تسریع پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی، جلساتی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد و در همین راستا در تاریخ ۱۹ خرداد سال‌جاری، برای دومین‌ بار، مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) در بخش آب روستایی اختصاص یافت.

وی افزود: این مبلغ ظرف دو روز آینده به حساب قرارگاه امام‌ حسن‌ مجتبی(ع) واریز خواهد شد و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ پروژه در حوزه آب روستایی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل آبفا استان تصریح کرد: استان کرمانشاه اولین استان کشور است که برای دومین بار از محل اعتبارات استانی مبلغی را برای اجرای پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی تخصیص داده است و تاکنون هیچ استانی این کار را انجام نداده است.

به گفته داودی سال گذشته نیز مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)اختصاص یافت و درحال حاضر فاز اول این پروژه‌ها با پیشرفت ۹۰ درصد و فاز دوم نیز با پیشرفت ۱۰ تا ۱۵ درصد در حال انجام است که با تزریق اعتبار دوم با سرعت بیشتری، اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها تاثیر بسزایی در پیشرفت فاز اول و دوم قرارداد و بهره‌مندی روستا‌های استان از نعمت آب شرب پایدار خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان