//
کدخبر: ۴۶۲۵۸۷ //
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

اسامی روسای ستادی داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه رسما اعلام نشده است

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تا این لحظه هیچکدام از داوطلبین حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روسای ستادی خود در استان کرمانشاه را به صورت رسمی معرفی نکرده‌اند.

  اسامی روسای ستادی داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه رسما اعلام نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز(۲۴ خرداد) برگزار شد.

"علی شعبانی" رئیس ستاد انتخابات استان اظهار کرد:با توجه به آغاز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، داوطلبین اگر قصد حضور در استان کرمانشاه را دارند باید برای انجام مراسم تشریفات و رعایت پروتکل‌‌هایی امنیتی، روسای انتخاباتی خود را به ستاد انتخابات استان معرفی نمایند تا اقدامات لازم برای حضور آنها در استان مهیا شود.

وی افزود: تا این لحظه هیچکدام از داوطلبین حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روسای ستادی خود در استان کرمانشاه را به صورت رسمی معرفی نکرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فرآیند شکل‌گیری ستادهای انتخاباتی داوطلبین منوط به هماهنگی فرمانداران و هیات‌های اجرایی شهرستانی است گفت: در راستای تسریع رفت و آمد و جلوگیری از ازدحام و حفظ امنیت ستادها، ممنوعیت استقرار ستادهای تبلیغاتی در برخی نقاط پر تردد شهرستان کرمانشاه اعلام شده است.

به گفته شعبانی، هرچند این انتخابات کاملا اتفاقی بود و انتظار انجام آن را در این زمان نداشتیم اما، تنور انتخابات در‌ استان کرمانشاه در حال داغتر شدن است و انتظار داریم طی چند روز آینده فعالیت‌های تبلیغاتی در کرمانشاه بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه فضا و سخت‌افزار‌های اجرای انتخابات الکترونیک در کرمانشاه مهیا است، گفت: بر اساس نظر شورای نگهبان این دوره از انتخابات به صورت دستی انجام خواهد گرفت ولی احراز هویت با دو مدرک کارت ملی و شناسنامه بدون ضرب مهر به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تعداد تعرفه‌های این دوره از انتخابات را بیش یک میلیون و ۲۰ درصد بیشتر از افراد واجد شرایط رای‌گیری در پارت اول عنوان کرد و گفت: بخشی از تعرفه‌ها به استان منتقل شده و مابقی نیز تا پایان هفته انتقال داده خواهد شد.  

 

 وی اضافه کرد: در دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش از برگزار شد کمبود تعرفه در استان نداشتیم و امکان مشارکت در انتخابات نیز از هیچ‌ فردی سلب نشد.

شعبانی تعداد شعب اخذ رأی در استان را ۱۶۷۰ شعبه شهری و روستایی عنوان کرد و بیان داشت: ۳۲ هزار نفر، مجری برگزاری این دوره از انتخابات در کرمانشاه هستند، همچنین بر اساس نظر شورای نگهبان هر ۱۰ شعبه اخذ رای یک بازرس خواهد داشت اما بر اساس اختیارات داده شده به استان‌ها پیشنهاد ما در هرچهار شعبه اخذ رأی حضور یک بازرس است که در جمع‌بندی نهایی اعلام خواهد شد و احتمالا در هر شعبه پنج ناظر شورای نگهبان نیز حضور خواهند داشت و در صورت تمایل اجازه نظارت نمایندگان داوطلبین، در شعب اخذ رأی نیز صادر خواهد شد.

وی در ادامه اشاره‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری داشت و گفت: تمام توان و تلاش خود را برای جلب رضایت و مشارکت حداکثری و حماسی مردم به کار خواهیم گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه با شهادت آیت‌الله رئیسی، دولت ایشان نیز به پایان رسیده است، گفت:دولت سیزدهم با رعایت اصل بی‌طرفی، تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت تا انتخاباتی سالم و قانونمند را با مشارکت حداکثری اجرا نماید و از هیچ حزب و گروهی نیز حمایت نخواهد کرد.

وی مشارکت را رکن اصلی انتخابات دانست و گفت: پیام مشارکت و اعتماد مردم به نظام برای دوستان، امید آفرینی و برای دشمنان، یاس را به همراه خواهد داشت.

 شعبانی در ادامه به طرفداران داوطلبین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در استان توصیه کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری طرفداران کاندیداها از هرگونه بی اخلاقی، تخریب و لجن‌پراکنی دوری نمایند تا رقابتی سالم در راستای انتخابی شایسته و ارزنده در استان شکل بگیرد.

وی در پایان از داوطلبین حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست کرد، هرچه سریعتر روسای ستادی خود را بصورت رسمی به ستاد انتخابات استان معرفی نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان