//
کدخبر: ۴۶۴۹۰۱ //
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص):

وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند می‌تواند انتخابی اصلح و شایسته را رقم بزند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) گفت:‌وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند می‌تواند انتخابی اصلح و شایسته را رقم بزند.

وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند می‌تواند انتخابی اصلح و شایسته را رقم بزند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام "شمس‌اله جلیلیان" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) در همایش جهاد تبیین که صبح امروز (دهم تیرماه) در مسجد سپاه ناحیه بسیج شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات و رای آنها به هر گفتمان انقلابی، نشانه موفقیت است.

وی افزود: همین که افراد‌ پای صندوق‌های  رای حضور یافته‌اند ارزش است و رای آنها نیز قابل احترام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) تصریح کرد: هم‌اکنون زمان عملیات است، وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند می‌تواند انتخابی اصلح و شایسته را رقم بزند.

وی اضافه کرد: از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب، دوام و ماندگاری،قوام و اقتدار، وعزت و آبروی نظام و انقلاب بستگی به مشارکت و حضور بالای مردم در انتخابات دارد و در این زمینه با اقناع مردم، باید زمینه مشارکت حداکثری در جامعه را ایجاد نماییم.

حجت‌الاسلام جلیلیان،مدیریت و تقویت مشارکت را زمینه‌ساز انتخاب شخصی موفق و اصلح،که ادامه دهنده راه آیت‌الله شهید رئیسی باشد دانست و افزود: در انتخابات پیش‌رو باید کسی انتخاب شود که راه‌ گره‌گشا و پیموده شده توسط شهید رئیسی را دنبال نماید.

 به گفته جلیلیان در این دوره از انتخابات، یکی از گزینه‌ها زمینه‌ساز تداوم راه شهید رئیسی است و یکی دیگر زمینه‌ساز توقف راه ایشان، خواهد بود. اگر می‌خواهیم راه ایشان تداوم باید درست انتخاب کنیم.

وی گفت:‌ در دولت‌های قبل از دولت آیت‌الله رئیسی، انزوا و انفعال مشهود بود، اما در دولت سیزدهم این انزوا مشاهده نشد و تعامل‌های خوبی نیز با دنیا شکل گرفت که باید برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو مد‌نظر قرار گیرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان