//
کدخبر: ۴۶۵۳۷۲ //
مسعود پزشکیان در جمع مردم کرمانشاه:

در اداره امور کشور از اقشار مختلف مردم استفاده خواهم کرد/ نمی‌گذارم جوانان حسرت آن سوی مرزها را بخورند

مسعود پزشکیان در جمع مردم کرمانشاه: قول می‌دهم در امور کشور از شایستگان و اقشار مختلف مردم استفاده نمایم و نمی‌گذارم جوانان کشورم حسرت آن سوی مرزها را بخورند.

در اداره امور کشور از اقشار مختلف مردم استفاده  خواهم کرد/ نمی‌گذارم جوانان حسرت آن سوی مرزها را بخورند
به گزارش فرتاک نیوز،

" مسعود پزشکیان " کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی  امروز(۱۳ تیرماه)به کرمانشاه سفر کرد.

"‌مسعود پزشکیان" با حضور در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی در جمع مردم کرمانشاه اظهار کرد: آمده‌ام تا نوکر مردم ایران باشم و صدای‌ کسانی باشم که تاکنون صدایشان شنیده نشده است.

d3634d96-0b56-410c-bc20-26e75da7149a

وی با اشاره به ابهامات مطرح شده در فضای مجازی راجع به سردار شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی افتخار ایران و جهان است و کسانی که می‌خواهند از نام شهدا برای رسیدن به اهدافشان استفاده نمایند این را در خواب خواهند دید.

 پزشکیان در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور و استقبال مردم کرمانشاه گفت: شما افتخار ما هستید و حکومت به خاطر داشتن شما به خود می‌بالد، قسم می‌خورم پیگیر مشکلات تک‌تک افراد باشم و دینم را به شما ادا نمایم.

بیشتر بخوانید:

 کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در صورت انتخاب کاری می‌کنم که جبر، فقر، دروغ و فساد از  این کشور رخت بربندد.

وی افزود: اگر رئیس جمهور شوم از تمامی اقشار مردم برای اداره کشور استفاده می‌کنم و پیگیر مشکلات کولبران، کشاورزان، زنان، بازنشستگان، دختران، جامعه اهل حق و اهل تسنن و سایر مذاهب خواهم بود و تا پای جان برای احقاق حقشان خواهم ایستاد.

ea17f817-72fc-4b96-a488-0f8fd6e1d9b4

پزشکیان خاطر‌نشان کرد: اگر به قدرت برسم کاری خواهم کرد که جوانان حسرت کسانی که در آن سوی مرزها زندگی می‌کنند را نخورند،‌و ممکلت را طوری می‌سازیم که جوانانمان حسرت حضور در دیگر کشورها را  نداشته باشند.

 وی افزود: قول می‌دهم به همه مشکلات مردم رسیدگی کنم و از جوانان و کارشناسان متخصص فارغ از هر گونه مذهب و نگرش فکری در امور کشور استفاده نمایم.

 پزشکیان در پایان گفت: هر کدام از شما یک ستاد هستید، با ترغیب سایر مردم، باعث افزایش مشارکت و حضور حداکثری آنها پای صندوق‌های رای شوید.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان