//
کدخبر: ۴۷۲۲۳۳ //

تاریخ اعزام مشمولین پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۳ تغییر کرد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از تغییر تاریخ اعزام مشمولین پایه خدمتی شهریور 1403 خبر داد .

تاریخ اعزام مشمولین پایه خدمتی شهریور 1403 تغییر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: تغییر تاریخ اعزام مشمولان به خدمت سربازی به خاطر همزمانی تاریخ اعزام آن ها در تاریخ یکم شهریور ماه با مراسم جهانی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام صورت گرفته است .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در تاریخ یاد شده امکان به کارگیری ظرفیت های ترابری کشور و نیروهای مسلح برای اعزام مشمولین مذکور برای شروع دوره آموزش رزم مقدماتی شهریور ماه وجود ندارد، ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم به تعویق زمان اعزام مشمولان گرفته است .

سرهنگ همتی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تاریخ جدید اعزام مشمولان روز شنبه 17 شهریور 1403 انجام خواهد گرفت .

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه افزود: مشمولان و خانواده های آن ها در نظر داشته باشند که غیبت از سربازی ، محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان ها ، دستگاه های خصوصی و دولتی ، محرومیت از تحصیل ، خروج از کشور و ... را به همراه خواهد داشت .

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد