//
کدخبر: ۴۷۲۷۹۹ //

جانباختن ۱۶۶ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در کرمانشاه طی چهار ماهه سال‌جاری

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت:در چهار‌ ماهه سال‌جاری ۱۶۶ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی بوده است.

جانباختن ۱۶۶ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در کرمانشاه  طی چهار ماهه سال‌جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

" بهتاش خانی آباد " با بیان اینکه آمار متوفیان ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه طی چهار ماهه سال‌جاری ۱۶۶ نفر بوده است گفت:این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل (چهار ماهه سال 1402) که 180 نفر بود، کاهش داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: از مجموعه فوتی‌ها در چهار ماهه سال جاری، ۴۲ نفر مربوط به تصادفات درون‌شهری، ۹۶ نفر برون‌شهری و ۲۸ نفر حوادث غیر‌ترافیکی بوده است.
خانی‌آباد تصریح کرد: در چهار ماهه سال ۱۴۰۲ نیز از مجموع ۱۸۰ فوتی،۳۸ نفر در تصادفات درون شهری،۱۱۰ نفر تصادفات برون‌شهری، و ۳۲ نفر حوادث غیرترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.
وی همچنین افزود: تعداد مجروحین در چهار ماهه سال‌جاری نیز سه هزار و۶۸۲ نفر شامل؛یک هزار و ۱۲۴ زن و دو هزار و ۵۵۸ مرد) بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (چهار ماهه 1402) که سه هزار و 780 نفر بوده کاهش داشته است.
خانی‌آباد اضافه کرد: با توجه به احتمال افزایش سفرهای استانی در ایام اربعین به زائران عزیز و مسافران توصیه می‌شود با رعایت نکات ایمنی سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند تا شاهد کاهش این آمار در ماه‌های آتی باشیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد