//
کدخبر: ۴۷۳۳۹۵ //
مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه خبر داد؛

پرداخت ۵۰۵ میلیون دینار ارز مسافرتی به ۳۹۶۲ زائر عتبات عالیات

مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه از پرداخت ۵۰۵ میلیون دینار ارز مسافرتی به سه هزار و ۹۶۲ زائر عتبات عالیات خبر داد.

پرداخت ۵۰۵ میلیون دینار ارز  مسافرتی به ۳۹۶۲ زائر عتبات عالیات
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری مدیر امور شعب بانک سپه در استان کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز (هفتم شهریور) برگزار شد.

"گرشاسب فرجی" خبرنگاران را طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی عنوان کرد و اظهار داشت: هم اندیشی و همدلی اصحاب رسانه می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نماید.

مدیر امور شعب بانک سپه در ادامه اشاره‌ای به اقدامات انجام گرفته این بانک در ایام پیاده‌روی اربعین داشت و افزود: از ۲۰ مرداد تا چهارم شهریور‌ماه، در پنج شعبه استان کرمانشاه، خدمات ارزی به زائرین عتبات عالیات ارائه و هشت دستگاه خودپرداز نیز در مرز خسروی مستقر شد و علاوه بر این از محل کمک‌های همکاران بانک سپه موکب این بانک در مرز خسروی راه‌اندازی و دو میان‌وعده و ۲۰۰ هزار بطری آب در بین زائرین  توزیع شد.

وی همچنین خدمات ارزی به زائرین در چهار شعبه شهر کرمانشاه و یک شعبه قصرشیرین  را، پرداخت ۵۰۵ میلیون دینار ارز مسافرتی به سه هزارو ۹۶۲ متقاضی عنوان کرد و گفت: بانک سپه ارز مازاد زائرین را خریداری می‌نماید.

وی در گوشه دیگری از سخنانش به پرداخت تسهیلات تکلیفی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مرداد ماه سال جاری یک هزار و ۸۸۸ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ چهار هزار و ۸۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

فرجی تعداد تسهیلات پرداختی فرزند‌‌آوری را ۱۳۲۷ فقره به مبلغ ۷۹۴ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: همچنین۲۹۶ فقره تسهیلات مسکن بنیاد شهید، به مبلغ ۸۶۰ میلیارد ریال،۳۳۳ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴۷۲ میلیارد ریال و ۱۲۳۴ تسهیلات ودیعه مسکن با مبلغ ۱۴۴۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک سپه استان اضافه کرد: در کنار تسهیلات پرداختی ذکر شده چهار هزار و ۳۶ میلیارد تسهیلات در بخش بازرگانی، خدمات و...  به متقاضیان این تسهیلات پرداخت شده است.

 به گفته فرجی تاکنون ۸۱ فقره حواله ارزی نیز به مبلغ ۳۶ میلیون دلار جهت ورود کالا در استان صادر شده است.

   خبرنگار:طیبه دولت‌‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد