//
کدخبر: ۴۷۳۹۲۹ //
استاندار کرمانشاه:

یک هزار ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه تا ۲۰ روز آینده در کرمانشاه افتتاح می‌شود

استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح چند پروژه صنعتی در اسلام‌آباد‌غرب در جمع خبرنگاران گفت: ۱۱۲۰ میلیارد تومان پروژه تا ۲۰ روز آینده در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

یک هزار 120 میلیارد تومان پروژه تا ۲۰ روز آینده در کرمانشاه افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمد‌طیب صحرایی" استاندار کرمانشاه امروز(۱۰ شهریور) در حاشیه بازید از چندین طرح صنعتی و درمانی در اسلام‌آباد‌غرب، اظهار کرد: به دلیل مراسم اربعین، افتتاح پروژه‌های هفته دولت در استان با تاخیر انجام شد و ظرف ۲۰ روز آینده این پروژه‌ها در استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: طی این‌ مدت در حوزه صنعتی ۱۱۲۰ میلیارد تومان پروژه در استان کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد:در راستای واقعی بودن طرح‌های افتتاحی، پروژه‌هایی که آماده‌سازی کامل شده‌اند افتتاح خواهند  شد.

به گفته صحرایی با افتتاح این‌ پروژه‌ها مشکل اشتغال استان نیز مرتفع خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در سفر عصر امروز خود به شهرستان اسلام‌آباد‌غرب، واحد تولید آب معدنی آکوا مهر زاگرس با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان، طرح هیدروکربن سبک و سنگین شرکت پتروپالایش سبحان با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان، مرکز خدمات جامع سلامت با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان، واحد تولیدی سیم‌جوش با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۰ نفر را افتتاح کرد.

 خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۳۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد