//
کدخبر: ۴۷۴۳۹۷ //

تصادف مرگبار در محور شهرکرد به کوهرنگ؛ ۲ کشته و ۴ مصدوم

در حادثه رانندگی دلخراشی که سه‌شنبه شب در محور شهرکرد به کوهرنگ رخ داد، ۲ نفر جان باختند و ۴ نفر دیگر مجروح شدند. این حادثه تلخ بار دیگر اهمیت رعایت قوانین رانندگی و توجه به ایمنی را یادآور شد.

تصادف مرگبار در محور شهرکرد به کوهرنگ؛ ۲ کشته و ۴ مصدوم
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود مثنوی، مدیرعامل این جمعیت، با اعلام این خبر تأسف‌بار گفت: "در این حادثه دلخراش که در اثر برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محور شهرکرد به چلگرد بعد از هارونی رخ داد، متأسفانه ۲ نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند."

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، وی افزود: "تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند. ۴ نفر از مصدومان این حادثه نیز توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند."

علت حادثه:

علت دقیق وقوع این حادثه رانندگی هنوز مشخص نشده است و پلیس راه در حال بررسی علت حادثه می‌باشد. با این حال، کارشناسان معتقدند که سرعت زیاد، عدم توجه به قوانین رانندگی و شرایط نامساعد جوی از جمله عواملی هستند که می‌توانند در وقوع چنین حوادثی نقش داشته باشند.

اقدامات ایمنی:

برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی، رعایت نکات ایمنی زیر ضروری است:

  • رعایت سرعت مطمئنه: سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری کنید.

  • استفاده از کمربند ایمنی: همیشه از کمربند ایمنی استفاده کنید.

  • رعایت فاصله طولی: فاصله طولی مناسب را با خودروی جلویی حفظ کنید.

  • خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی: در صورتی که احساس خستگی یا خواب آلودگی می‌کنید، از رانندگی خودداری کنید.

  • توجه به علائم راهنمایی و رانندگی: به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کرده و از آنها تبعیت کنید.

توصیه‌ها:

  • تجهیزات ایمنی خودرو: قبل از سفر، از سالم بودن تجهیزات ایمنی خودروی خود مانند تایرها، چراغ‌ها و سیستم ترمز اطمینان حاصل کنید.

  • اطلاع از وضعیت جاده‌ها: قبل از سفر، از وضعیت جاده‌ها و آب و هوا مطلع شوید.

  • همراه داشتن تجهیزات ضروری: در سفرهای طولانی، تجهیزات ضروری مانند آب آشامیدنی، مواد غذایی، پتو و چراغ قوه به همراه داشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد