//
کدخبر: ۴۷۶۹۰۷ //
امام جمعه کرمانشاه:

دفاع مقدس به مکتبی ماندگار برای ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران تبدیل شده است

امام جمعه کرمانشاه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: دفاع مقدس به مکتبی ماندگار برای ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران تبدیل شده است

دفاع مقدس به مکتبی ماندگار برای ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران  تبدیل شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رژه شکوهمند نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز (۳۱شهریور) در بلوار شهید سرابیان بزرگراه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه، برگزار شد.

حجت‌الاسلام "حبیب‌الله غفوری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تقارن این روز با آغازین روز از هفته دفاع را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: این همزمانی، نوید‌‌بخش اتفاقات بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استقامت و  ایستادگی ملت و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس، در دفاع از نظام و تفکرات اسلامی افزود: دفاع جانانه این عزیزان تا ابد ماندگار خواهد بود و نسل‌های آینده به این عزیزان افتخار خواهند کرد.

امام جمعه کرمانشاه، تصریح کرد: با وجود اینکه در دوران دفاع مقدس تمامی قدرت‌های شرق و غرب با بکارگیری قدرت نظامی به دشمن کمک می‌کردند اما ملت ما با دست خالی در برابر همگی تهاجمات ناجوانمردانه آنان ایستاد و با افتخار و سربلندی پوزه آنان را به خاک‌ مالید و با اراده پروردگار که تمام قدرت‌های عالم تحت سیطره اوست عزت و افتخار نصیب نظام و ملت‌ ما شد.

 حجت‌ الاسلام غفوری اضافه کرد: پس از دفاع مقدس بیداری امت‌‌ها آغاز شد و در حال حاضر دفاع مقدس به مکتبی ماندگار برای استقامت و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران و دشمنانی تبدیل شده که با زر و زور و تزویر قصد دارند بر عالم مسلط شوند و منافع ملت‌ها را به یغما ببرند.

 به گفته امام جمعه کرمانشاه، پس از دوران دفاع مقدس در سراسر جهان، ملت‌های آزاده به خروش آمده‌اند آنچنانکه بر اساس آموزش‌های این دوران ملت فلسطین دوباره زنده شد و با قدرت ایمان و اراده قوی در برابر دشمن ایستاد و ذلت را برای دشمنانش رقم زد.

وی تبدیل شدن نظام جمهوری اسلامی به قدرت اول منطقه را ثمره تلاش و مجاهدت ملت و نیروهای مسلح دانست و گفت: استکبار جهانی بدون اراده شما قادر به انجام کاری نیست.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد