//
کدخبر: ۴۵۵۰۹۶ //

سفر پرفراز و نشیب ایران‌چک ۵۰۰ تومانی: ماجرا چیست؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، انتشار قطوع(دنو) 500 هزار تومانی در این بانک را تکذیب کرد و نوشت: رسانه‌ها از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

سفر پرفراز و نشیب ایران‌چک 500 تومانی: ماجرا چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دیروز خبری مبنی بر انتشار ایران چک 500 هزار تومانی و تصویری از آن در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

این خبر واکنش بانک مرکزی را در پی داشت و بر این اساس ‌مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در شبکه ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

توییت قمری وفا

آخرین تغییرات در ایران‌چک‌ها مربوط به ایران چک 200 هزار تومانی است.  

ایران‌چک‌های ۲۰۰ هزار تومانی که برای اولین‌ بار ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱ منتشر شد، از 28 اسفند وارد بازار شد. 

پیش از این بانک مرکزی ایران‌چک‌های ۵۰ هزار تومانی و ۱۰۰ هزار تومانی را در چند طرح مختلف منتشر و وارد بازار کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان