//
کدخبر: ۴۷۲۸۵۲ //

بازار خودرو در شیب ملایم: کوییک ۷ میلیون ارزان شد + جدول قیمت

در روز سوت و کور بازار خودرو قیمت برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی کاهشی شد و برخی دیگر بدون تغییر ماندند.

 بازار خودرو در شیب ملایم: کوییک ۷ میلیون ارزان شد + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

فعالان بازار خودرو معتقدند ثبات نرخ دلار و بازارهای موازی که به دلیل تعطیلی پیش رو، رقم خورد دلیل عمده‌ای بود که موجب شده تا بازار خودرو امروز کم عمق باشد،‌  و قیمت‌ها هم در آن اکثرا ثابت و یا کاهشی.

با توجه به تعطیلی فردا امروز معامله در بازار در پایین‌ترین حد خود صورت گرفته است. از سوی دیگر امروز دلار و سایر بازارهای موازی هم تغییر قیمت نداشتند که این امر نیز بر روند بازار اثرگذار بوده است.

کاهش معامله در بازار خودرو در کنار ثبات قیمت دلار موجب شد تا نیمی از خودروهای مورد برسی تغییر قیمت نداشته باشند و نیمی دیگر با مختصری کاهش راهی بازار شوند. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد امروز «هایما S7پلاس»، با افت 10 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و این افت برای «کوییک دنده‌ایS» هفت میلیون تومان بوده است. از سوی دیگر امروز «دنا پلاس6 دنده توربو» و «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم افتی 5 میلیونی را در بازار تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژوi 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز نسبت به آخرین روز هفته گذشته 906 میلیون تومان قیمت خورد و  تغییر قیمت نداشت. اما بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو  207 اتوماتیک TU5P» هم امروز در بازار کاهش 5 میلیونی داشت و در بازار 862 میلیون تومان قیمت خورد.

 امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 10 میلیونی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد افت 5 میلیونی را تجربه کرد. «رانا پلاس» هم در بازار 620 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم بدون تغییر در بازار 840 میلیون تومانی ماند.

ایران خودروووو 3

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند و قیمت «کوییک‌R اتومات» هم 542 میلیون تومانی شد و افتی 7 میلیونی داشت و از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم بدون تغییر در بازار 407 میلیونی ماند. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار افتی یک میلیونی داشت و 416 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و «اطلس» هم بدون تغییر 515 میلیون تومانی ماند.

ایران خودرو 3

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد