//
کدخبر: ۴۷۴۰۷۲ //

با ۷ تا ۸ میلیون چه گوشی بخریم؟ راهنمای خرید کامل

اگر بودجه‌ای حدود هفت الی هشت میلیون تومان دارید، می‌توانید یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ یعنی مدل گلکسی A۱۵ را خریداری کنید.

با 7 تا 8 میلیون چه گوشی بخریم؟ راهنمای خرید کامل
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازار امروز یکشنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۳، گوشی گلکسی A۱۵ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، در یک سایت اینترنتی به قیمت هفت میلیون و ۵۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اگر کمتر از ۶ میلیون تومان بودجه دارید می‌توانید گوشی سامسونگ مدل گلکسی A۰۵ را خریداری کنید که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

اگر به دنبال موبایلی هستید که بتوانید با پنج میلیون یا کمتر آن را بخرید، گوشی شیائومی مدل ردمی A۳ گزینه مناسبی است که با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل وکال از دیگر مدل‌های اقتصادی در بازار است که با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، پنج میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین با کمتر از سه میلیون تومان نیز می‌توان صاحب گوشی وکال مدل V۰ Core شد. این گوشی ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت دارد و قیمت آن دو میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

قیمت انواع گوشی شیائومی در بازار آنلاین با اندک نوسانی مواجه شده است؛ به طوری که قیمت شیائومی ردمی A۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت به چهار میلیون و ۸۰۰ تومان رسیده است.

در جدول زیر، قیمت دیگر موبایل‌هایی که با بودجه‌ی هشت میلیون تومان می‌توان خرید را بخوانید.

قیمت

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد