//
کدخبر: ۴۷۹۷۳۴ //

خرید امن و ساده گیفت کارت ها

خرید امن و ساده گیفت کارت ها
به گزارش فرتاک نیوز،

صرفه جویی در انرژی، زمان و پول مهم ترین و اصلی ترین عامل موفقیت و پیشرفت افراد در دنیای مدرن و پرسرعت امروزی است و خرید گیفت کارت می تواند یکی از ساده ترین روش های این کار باشد. گیفت کارت در حقیقت نوعی کارت هدیه با اعتباری مشخص، غیر نقدی و غیر قابل انتقال به حساب و اشخاص دیگر است که می توان با استفاده از آن به به محصولات، داده ها، برنامه ها و کالاهای مختلف دسترسی پیدا کرد.

این کارت ها می توانند بهترین هدیه ممکن برای افراد عادی، دانشجویان، دانش آموزان، گیمرها، نتورکرها و ... باشند. تقریبا تمام برندها، شرکت ها و موسسه های معتبر جهان برای افزایش رفاه حال کاربران خود و جذب مشتری بیشتر اقدام به طراحی و عرضه انواع مختلفی از گیفت کارت ها کرده اند. در ادامه مطلب به بررسی نحوه خرید ساده و ایمن این کارت های هدیه پرداخته می شود.

گیفت کارت های کاربردی و محبوب

از آنجایی که گیفت کارت ها بسیاری از محدودیت های جغرافیایی افراد در استفاده از محصولات و برنامه های مختلف را از بین برده اند محبوبیت بالایی در میان مردم دارند و بسیاری از برندها و شرکت های بزرگ مانند آمازون، ای بی، اسکایپ، فیسبوک، اسپاتیفای و ... اقدام به تولید و عرضه آنها می کنند. از جمله محبوب ترین گیفت کارت ها به همراه کاربردهای آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • با خرید گیفت کارت گوگل پلی می توان اجازه استفاده از برنامه ها و خدمات Google Play Market را به دست آورد.

  • با خرید گیفت کارت مینت از شرکت Payment wall انواع پرداخت های آنلاین و اینترنتی انجام می شود.

  • خرید گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی اپل به کاربران اجازه استفاده از امکانات و برنامه های مختلف IOS را خواهد داد.

  • با خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت psn از کمپانی سونی می توان اقدام به شارژ حساب ها در شبکه PlayStation Network کرده و از خدمات آن بهره مند شد.

  • با خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE امکان عضویت در شبکه Steam و بهره مندی از خدمات مختلف آن برای کاربران فراهم می شود.

  • با خرید گیفت کارت متا کوئست از کمپانی متا Meta (سازنده اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و واتساپ) می توان انواع خریدهای اینترنتی را با اطمینان خاطر و امنیت بالا انجام داد.

  • گیمرها می توانند با خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل از خریدهای درون برنامه ای و آپشن ها و آیتم های مختلف آن استفاده کنند.

  • خرید گیفت کارت ریزر گلوبال گلد از کمپانی Razer اجازه دسترسی به هزاران بازی موبایلی و ویدیویی مختلف را به گیمرها خواهد داد.

  • خرید گیفت کارت ریزر گلد ، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال و ... از شرکت بزرگ Razer نیز امکان استفاده از بازی های مختلف را به گیمرها میدهد.

  • خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت به گیمرها اجازه می دهد از از امکانات ایکس باکس استفاده کنند.

هرکدا از گیفت کارتهای معرفی شده می توانند قیمت و اعتبار مشخصی داشته، در منطقه و ناحیه مختلفی استفاده شده و از کاربردهای مختلفی برخوردار باشند. به عنوان نمونه خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس، خرید خرید گیفت کارت 10 دلاری ایکس باکس، گیفت کارت استیک ترکیه، خرید گیفت کارت ریزر گلوبال گلد گلوبال، خرید ویزا کارت انگلیس و ... هرکدام کارایی و قابلیت های منحصر به فردی دارند و در مناطق مختلفی کاربرد دارند.

نکات مهم خرید گیفت کارت

محبوبیت، تنوع و تعدد گیفت کارت ها باعث شده است که فروشگاه ها و شرکت های متعددی در این حوزه فعالیت داشته باشند و بستر کلاهبرداری و سواستفاده در این زمینه فراهم می شود. در زمان خرید گیفت کارت بازی ها، خرید ویزا کارت آمریکا، خرید مستر کارت مجازی، خرید ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و  ... باید نکاتی همچون ناحیه و ریجن استفاده از کارت، میزان سابقه و اعتبار فروشگاه و سایت عرضه کننده، کاربردهای گیفت کارت ها، موارد امنیتی و تاریخ انقضای کارت، نوع گیفت کارت خریداری شده و خدماتی که می توان از آن بهره مند شد، کارمزدها و مالیات های گیفت کارت، قیمت کارت و نوع ارز رایج آن و ... را در نظر گرفت.

خرید امن و فوری GiftCard

فروشگاه های متعددی در حوزه خرید و فروش انواع گیفت کارتها، ویزا کارت مجازی، مستر کارت مجازی، جم بازی و ... فعالیت داشته و خدمات متعددی به کاربران ارائه میکنند.

فروشگاه گیفت کارت Giftcard.ir  از جمله معتبرترین فروشگاه های کارت های هدیه است که دارای 12 سال سابقه می باشد. این فروشگاه به واسطه برخورداری از درگاه بانکی مطمئن، SSL ایمن، اینماد الکترونیکی و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و ارائه خدماتی چون شارژ فوری خرید جام بازی، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، تحویل فوری محصول، شارژ فوری اکانت بازی ها و برنامه ها و ... به کاربران کمک می کند که خریدی مطمئن و سریع داشته باشند. افراد می توانند در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسبی اقدام به خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت متا کوئست، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و ... کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد