//
کدخبر: ۴۶۳۴۸۷ //
قائم‌ مقام و دستیار ویژه "قاضی‌زاده هاشمی" در سفر به کرمانشاه:

هیچ ابهام و حاشیه‌ای در سوابق و زندگی شخصی قاضی‌زاده هاشمی وجود ندارد/ کناره‌گیری در کار نیست محکم ایستاده‌ایم

قائم‌مقام و دستیار ویژه "سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی" با حضور در در کرمانشاه گفت: هیچ نقطه ابهام و حاشیه‌ای در سوابق و زندگی شخصی قاضی‌زاده هاشمی نیست

هیچ ابهام و حاشیه‌ای در سوابق و زندگی شخصی قاضی‌زاده هاشمی وجود ندارد/ کناره‌گیری در کار نیست محکم ایستاده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری قائم‌ مقام و دستیار ویژه "سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی" با اصحاب رسانه در کرمانشاه عصر امروز (۳۰خرداد) برگزار شد.

"سهیل کیارش" با حضور در این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تمامی دوره‌های برگزاری انتخابات درگیر دو‌گانه‌های کاذب و غیرضروری می‌شویم که عده‌ای از افراد برای رسیدن به مقاصد سیاسی آنها را طراحی می‌کنند.

وی یکی از این دوگانه‌ها که به طور جدی در بین افراد نزدیک به جریانات انقلابی شکل گرفته است را، دوگانه "کارنامه،برنامه" عنوان کرد و افزود: دو طیف از افراد معتقد به انقلاب اسلامی داریم که در دو طرف این دوگانه کاذب قرار گرفته‌اند یک دسته معتقدند لازم نیست رئیس جمهور تسلط گفتمانی بر مبانی انقلاب داشته باشد و نیازمند داشتن برنامه در سطوح متعالی هم نیست و تنها کارنامه اجرایی او برای اداره کشور کافی است، در طرف مقابل عده‌ای هستند که معتقدند رئیس جمهور نیازی به تجربه مدیریت در دستگاه‌های اجرایی ندارد او مدیر عالی و استراتژیک کشور است و فهم استراتژیک او برای اداره کشور کافیست و قرار است رئیس جمهور تیم مدیریتی را اداره کند  که تجربه اداره این تیم برای او کافیست و اگر برنامه هم داشته باشد همه چیز تکمیل است.

به گفته قائم مقام و دستیار ویژه  قاضی‌زاده هاشمی، درحال حاضر با این دو نظر مواجه‌ایم اما وقتی از درون گفتمان انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم دوگانه‌های قدیمی دیگری هم از جمله مذاکره و عدم مذاکره با غرب، بدون تبیین موضوع برای مردم و تنها به قصد گرفتن رای مطرح می‌شود.در این دوگانه هم کسانی حضور دارند که کشور در دهه نود توسط آنها اداره شده و معتقدند رفع مشکلات با برقراری ارتباط با دشمنان حل می‌شود.

کیارش اضافه کرد: در طرف دیگر افراد دغده‌مند جریان انقلاب قرار دارند که متاسفانه بدون تبیین موضوع برای مردم  نقطه مقابل صحبت‌های جریان مذاکره را بیان می‌کنند، مطلقا مذاکره را به صلاح نمی‌دانند و این سوال را در ذهن مردم متبادر می‌کنند که آیا مذاکرات به صلاح کشور است یا خیر؟

وی از دوگانه‌های کاذب دیگر که کاندیداها در مناظرات بعدی به آن خواهند پرداخت را حجاب وعدم حجاب، گشت ارشاد و عدم گشت ارشاد عنوان کرد و بیان داشت: بعضی از جریانات سیاسی همچنان اصرار دارند برای جلب نظر مردم روی این دوگانه‌ها تاکید داشته باشند و در واقع فکر می‌کنند با ارائه دو قطبی‌های کاذب می‌توانند مردم را پای صندوق‌های رای بکشانند و نظر آنها را جلب نمایند.

وی خاطر‌نشان کرد: ما معتقدیم رئیس جمهور نیازمند گفتمان شفاف و قابل ارائه مبتنی بر چارچوب‌های اصیل انقلاب اسلامی به مردم است که لازمه آن درک و فهم درست رئیس جمهور از مسائل اساسی انقلاب است.

قائم مقام قاضی‌زاده هاشمی رئیس جمهور افزود: در کنار این موضوعات رئیس جمهور باید برنامه‌ای برای حل مسائل کشور داشته باشد که مقدمات ارائه این برنامه آشنایی او با مسائل عمومی کشور است و در کنار آن تجربه مدیریت را هم باید داشته باشد.

کیارش از دلایل معرفی قاضی زاده هاشمی به عنوان گزینه اصلح برای اداره کشور را، سوابق و ویژگی‌های او در زندگی شخصی عنوان کرد و گفت: هیچ حاشیه‌ای و نقطه ابهامی در زندگی شخصی، فعالیت‌های سیاسی‌، دانشجویی و اجتماعی ایشان وجود ندارد و جوانترین گزینه موجود است.

وی اضافه کرد: قاضی‌زاده هاشمی دارای سوابق اجرایی همچون؛ معاون مدیرکل بنیاد جانبازان خراسان بزرگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مشاور وزیر بهداشت، ۱۴سال نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، ۹سال عضو کمیسیون تلفیق بودجه، عضو کمیسیون تلفیق برنامه، کمیسیون اجتماعی، کمیسیون فرهنگی، کمیسیون بهداشت و کمیسیون اصل ۹۰ است و قریب به سه سال مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران را بر عهده داشته است.

وی با اشاره به شعار ایشان با عنوان "دولت مردم و خانواده" نیز گفت: این شعار بر دو اصل اساسی مردم و خانواده تاکید دارد و به دلیل تمرکز ایشان بر مردمی‌سازی و حمکرانی مردم و سپردن بخشی‌هایی از اختیارات دولت به مردم با تمرکز عمل‌گرایانه دولت به موضوع خانواده مطرح شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای پوشش است؟ نیز گفت: اگر کسی به دلیل هم‌فکری از کاندیدایی حمایت کند کاندیدای پوششی است؟

قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد:شایعاتی که در مورد ترکیب افراد جبهه انقلاب و تبدیل آنها به یک نفر می‌شود صحت ندارد و قطعیت حضور این پنج نفر در انتخابات وجود دارد این موضوع هیچ عقبه سیاسی و گفتمانی ندارد و قاضی‌زاده هاشمی در این انتخابات محکم خواهد ایستاد.

از دیدگاه کیارش، با کناره‌گیری هرکدام از کاندیداها سطح مشارکت پایین می‌آید و  رای‌های فردی که انصراف داده در سبد نامزدهای دیگر تقسیم می‌شود و ممکن است انتخابات به دور دوم نیز کشیده شود و کنار رفتن جریان انقلابی، مساوی با برنده شدن طرف دیگر خواهد بود.

در ادامه این نشست "رضا فرخ‌شاهی" رئیس ستاد قاضی‌زاده هاشمی در استان کرمانشاه نیز گفت: اینکه دکتر قاضی‌زاده هاشمی قائم مقام خود را به کرمانشاه فرستاده‌اند نشان از توجه ویژه ایشان به استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به شعار" دولت مردم و خانواده"،  قاضی‌زاده هاشمی نیز گفت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی هدیه الهی بود و قرار بود در سایه انقلاب تمدن‌سازی کنیم اما تحریم‌های ظالمانه و مشکلات متعددی که دشمنان اسلام و انقلاب برای ما ایجاد کردند، همچنین ناکارآمدی برخی دولت‌ها باعث شد از مسیر تمدن سازی باز بمانیم.

رئیس ستاد قاضی‌زاده هاشمی در استان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب مدل حکمرانی را تغییر دادند  و دکتر قاضی‌زاده هاشمی هم در مسیر مدل حکمرانی رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند که در چهل ساله اول نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در آن پررنگ‌تر بود و در چهل ساله دوم قرار است مردم مسیر تمدن‌سازی و تشکیل جامعه و دولت اسلامی را هموار نمایند و در این زمینه "دولت مردم" شعار راهبردی در راستای رسیدن به این اهدف است.

فرخ شاهی اضافه کرد: با استناد به نظریه سرمایه اجتماعی، مردم سرمایه هر کشور هستند و هر کشوری که مردم را در کنار خود دارد می‌تواند تحول ایجاد نماید همچنین از نظر مشروعیت بخشی انقلاب هم، این موضوع سندیت دارد و بر اساس فرمایشات رهبرکبیر انقلاب مشروعیت نظام اسلامی به واسطه رضایت مردم است و به دنبال این هستیم با اجرای این شعار اداره کشور را به مردم بسپاریم.

وی افزود: در راستای شعار آقای قاضی‌زاده هاشمی از دو سال گذشته در استان کرمانشاه گفتمانی به نام "تمدن سازان" را پایه‌گذاری کرده‌ایم که در این گفتمان ظرفیت‌های مردمی را شبکه‌سازی کرده‌ایم و با شناسایی نخبگان، آمادگی داریم گفتمان آقای قاضی‌زاده هاشمی را به عنوان اولین استان کشور به منصه ظهور برسانیم و با کمک این دولت کرمانشاه را  به جایگاه واقعیش برگردانیم

وی در پایان از افتتاح ستاد مرکزی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان کرمانشاه طی چند روز آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با انتخاب ایشان زمینه تحول و حضور نخبگان دانشگاهی را در بدنه مدیریتی کشور مهیا نماییم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان