//
کدخبر: ۴۶۴۶۹۹ //
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد؛

مشارکت ۱۲۰۰ نفر در هر دقیقه در اوج ساعات رای‌گیری

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت ۱۲۰۰ نفر در هر دقیقه در اوج ساعات رای‌گیری خبر داد

 مشارکت ۱۲۰۰ نفر در هر دقیقه در اوج ساعات رای‌گیری
به گزارش فرتاک نیوز،

"علی شعبانی" رئیس ستاد انتخاب استان کرمانشاه در نشست خبری شامگاه(هشتم تیرماه) اظهار کرد:‌ از مجموع افراد مشارکت‌کننده در انتخابات ۴۸ درصد خانم‌ها، و ۵۲ درصد آقایان هستند.

وی افزود: تا ساعت ۲۲ امشب حدود ۵۹ هزار‌‌‌و ۵۰۰ نفر(۱۲ درصد) افراد مشارکت‌کننده در انتخابات در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند، و بیشترین تعداد رأی دهندگان حدود ۱۱۶ هزار و ۴۰۰نفر (حدود۲۴ درصد) در رده سنی ۳۵ تا ‌‌۴۵ سال  قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان، همچنین تعداد افراد شرکت‌کننده درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رده سنی ۸۵ تا ۹۵ سال(یک درصد)عنوان کرد و گفت:در رده سنی بالاتر از ۹۵سال نیز ۱۷۱ نفر رأی دادند.

 به گفته شعبانی در ساعت اوج رای‌گیری در هر دقیقه حدود ۱۲۰۰ نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: از ساعت ۱۸ عصر که زمان اولیه انتخابات به اتمام رسید در بخشی از شعب روستایی رای‌گیری به اتمام رسید و فرآیند رای‌گیری تا آخرین نفر انجام شد و پس از آن با هماهنگی وزارت کشور شمارش آرا در این شعب آغاز شده است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان نتایج انتخابات از سوی وزارت کشور تا قبل از‌ظهر فردا از طریق رسانه ملی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند رای‌گیری در حوز‌ه‌های شهری تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و بعد از اتمام زمان رای‌گیری درهای شعب بسته می‌شود اما فرآیند رأی‌گیری در شعب تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت و پس از تنظیم صورتجلسه شمارش آرا آغاز می‌شود.

 خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان