//
کدخبر: ۴۶۵۵۶۴ //
رئیس ستاد انتخابات استان:

احراز هویت ۳۰‌هزار نفر در ۳۰ دقیقه اول رأ‌گیری

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه حدود ۳۰ هزار نفر در استان احراز هویت شدند.

احراز هویت ۳۰‌هزار نفر در ۳۰ دقیقه اول رأ‌گیری
به گزارش فرتاک نیوز،

"علی شعبانی" رئیس ستاد انتخابات استان در نشست خبری امروز (۱۵ تیر) با حضور در ستاد انتخابات استان، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرط انتخاب رئیس جمهور کسب اکثریت مطلق آرا بود که هیچ کدام از دو کاندیدا اکثریت مطلق را کسب نکردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اسقبال پرشور مردم در این دوره از انتخابات گفت: از ساعت آغاز فرآیند رای‌گیری تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز حدود ۳۰‌هزار نفر به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: در دور دوم انتخابات اکثریت نسبی تکلیف انتخابات را مشخص می‌کند و تک تک آرا در انتخابات تاثیر‌گذار خواهد داشت.

 شعبانی تعداد شعب ۱۶۳۶ شعبه فعال عنوان کرد و گفت: در این دوره با کمترین میزان تغییر، تنها تعدادی از عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران که بنا به دلایلی امکان همکاری نداشتند تغییر کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فضای امنیتی مناسبی در استان حاکم است و در حوزه سخت‌افزاری نیز سیستم‌های احراز هویت در استان به صورت صد‌در‌صد به سامانه متصل هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان در گوشه دیگری از سخنانش تعداد واجدین شرایط استان برای حضور در این دوره از انتخابات را براساس اعلام ثبت احوال استان یک میلیون و ۴۶۵ هزارو ۵۰۰ نفر عنوان کرد و بیان داشت: ۹۸۸ شعبه ثابت، ۶۴۸ شعبه سیار، ۹۶۱ شعبه شهری و۶۷۵ شعبه روستایی در استان فعال هستند.

وی در ادامه اشاره‌ای به شعب سیار روستایی داشت و گفت:با توجه به اینکه در فصل برداشت محصول کشاورزان قرار داریم در راستای دسترسی کشاورزان به صندوق اخذ رأی صندوق‌های سیار دو‌بار به روستا‌ها برده خواهند داشت تا تمامی کشاورزان بتوانند در این انتخابات شرکت نمایند.

 خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان