//
کدخبر: ۴۶۵۵۸۸ //
انتخابات ریاست جمهوری 1403

با شناسنامه های قدیمی می‌توان رأی داد؟

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: افرادی که دارای شناسنامه قدیمی هستند نیز می‌توانند رأی دهند اما در شعب از ثبت احوال استعلام گرفته می‌شود.

 با شناسنامه های قدیمی می‌توان رأی داد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل رفیعی صبح امروز (جمعه، ۱۵ تیر ماه) با حضور در پای صندوق رأی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امامزاده سید ابراهیم (ع)، اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز رأی‌گیری در همه شعب اخذ رای در همه نقاط استان زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان زنجان فعال هستند، افزود: شعبه امامزاده سید ابراهیم (ع) تغییرات جزئی داشته است و ۳۱۵ شعبه سیار أخذ رأی پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در رابطه با شرایط رأی‌گیری، گفت: ۱۸ سال تمام؛ متولدین ۱۵ تیر ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند رأی دهند و تعدادی رأی‌اولی، اولین جشن تکلیف سیاسی خود را با رأی دادن می‌گیرند.

رفیعی با بیان اینکه افراد با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه جدید می‌توانند برای رأی دادن به شعب اخذ رأی مراجعه کنند، اظهار کرد: افراد دارای شناسنامه قدیمی نیز می‌توانند رأی دهند اما توسط شعبه از ثبت احوال استعلام گرفته می‌شود؛ گفتنی است معمولاً ۷۰ درصد رأی‌گیری با کارت ملی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکرده و در ساعات خلوت به شعب مراجعه کنند، افزود: امید است امروز حماسه دیگری رقم بخورد و مردم کار نیم تمام دوره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به اتمام برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: حدود ۱۴۰۰ نفر، نماینده نامزدها تا شب گذشته ثبت‌نام کردند و کارت‌ها برای شعب مختلف در استان زنجان توزیع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان