//
کدخبر: ۴۶۵۶۵۴ //
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

رشد ۵۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دور اول

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از رشد ۵۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دور اول تا ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد.

  رشد ۵۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دور اول
به گزارش فرتاک نیوز،

"علی شعبانی" در نشست خبری امروز (۱۵ تیر) با اشاره به افزایش مشارکت مردم در انتخابات این دوره اظهار داشت: تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۰۰‌ هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: افزایش افراد احراز هویت‌شده  نسبت به دور قبل که ۱۳۰ هزار نفر بوده‌اند نشان از مشارکت ۵۰ درصدی نسبت به دور اول تا این ساعت دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه اگر پیشوند یا پسوندی به اسامی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه شود آرا باطله خواهد شد گفت: استفاده از تمام عبارات و کلمات که منتسب به این دو نامزد انتخاباتی که در تعرفه‌های رأی نوشته می‌شود به نام این افراد ثبت خواهد کرد.

شعبانی اشاره‌ای هم به دغدغه روستائیان و عشایر مبنی بر عدم حضور آنها در روستا‌ها به دلیل فعالیتشان درزمین‌های‌کشاورزی داشت و گفت: به دلیل اینکه در اوج فعالیت کشاورزان، قرار داریم و روستائیان از صبح از روستا خارج می‌شوند و غروب به روستا بازمی‌گردند تدابیری انجام گرفته که شعب سیار به صورت گردشی به روستاها مراجعه و  رای روستائیان و عشایر را دریافت نمایند.

وی افزود: هرکدام از روستاها که احساس می‌کنند صندوق اخذ رأی به روستایشان نرفته می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌ها یا تماس با ستاد انتخابات استان اطلاع دهند، تا در اسرع وقت شعب سیار به روستای آنها مراجعه نماید.

وی در پایان اضافه کرد: کمبود تعرفه در استان نداریم و ۲۰ درصد بیشتر از تعداد  واجدین شرایط در استان نیز تعرفه صادر شده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان