//
کدخبر: ۴۶۵۷۲۴ //
رئیس ستاد انتخابات استان:

مشارکت ۶۵۰ هزار کرمانشاهی در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان گفت:تا ساعت ۲۲ امشب از تعداد یک میلیون و ۶۴۱ واجد شرایط استان که وزارت کشور اعلام کرده است ۶۵۰ هزار‌نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

مشارکت ۶۵۰ هزار کرمانشاهی در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش فرتاک نیوز،

 "علی شعبانی" در نشست خبری شامگاه (۱۵ تیر) در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: تا ساعت ۲۲ امشب از تعداد یک میلیون و ۶۴۱ نفر واجد شرایط استان که وزارت کشور اعلام کرده است ۶۵۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی میزان مشارکت مردم استان در انتخابات تا ساعت ۲۲ را ۳۹.۲ درصد عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به دور اول حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه فرایند اخذ رأی تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شده است گفت:در برخی از شعب روستایی، اخذ رأی به اتمام رسیده و بعد از ساعت ۲۰ صندوق‌ها بازگشایی، صورتجلسه‌ها تنظیم و شمارش آرا آغاز شده است.

شعبانی اضافه کرد: درحال حاضر فرآیند اخذ رأی در۸۶۷ شعبه در حال انجام است و  عملیات رای‌گیری تا حضور آخرین نفر انجام خواهد شد، البته ساعت ۲۴ درب ورودی همه شعب بسته خواهد شد ولی فرآیند رای‌گیری از تمامی کسانی که در محل شعب حضور دارند انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در روند اجرای انتخابات هیچ‌گونه مشکل و چالش امنیتی نداشتیم، ازدحام جمعیت در بعضی از نقاط استان بالا بود و درخواست‌هایی برای استقرار شعب سیار داشتیم که سعی کردیم آنها را انجام دهیم.

خبرنگار: طیبه دولت‌‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان