//
کدخبر: ۴۰۹۴۲۱ //

روزشلوغ و پرکار فرماندار چرداول دربخش آسمان آباد

شنبه پرکار فرماندارچرداول با بازدید از روستاهای کل‌کل و صیدنظزی علیا تا نشست با شورای شهر آسمان آباد و حضور حضور میدانی در رفع مشکل آب روستای سنگ سفید شروع وتاساعت ۲۳ شب ادامه داشت

 روزشلوغ و پرکار فرماندار چرداول دربخش آسمان آباد

به گزارش فرتاک نیوز؛ علی محمد فرماندارچرداول در شنبه ۱۰ تیرماه روز پرکاری را به همراه جمعی ای از مسئولان شهرستان در پیگیری مسائل و مشکلات مردم پشت سر گذاشت.

فرماندار چرداول در اولین برنامه به اتفاق معاون سیاسی و امنیتی و بخشدار مرکزی ضمن بازدید از شهرداری آسمان آباد با اعضای شورای اسلامی این شهر نشستی در راستای بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری برگزار نمود.

وی در ادامه به اتفاق معاون سیاسی و همچنین بخشدار مرکزی، مدیران جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و امور آب از روستای صیدنظزی علیا بازدید کرد و ضمن دیدار با مردم روستا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستا قرار گرفت. 

محمدی در ادامه به اتفاق مسئولان ذی ربط از روستای کل‌کل آسمان آباد نیز بازدید کرد و در این برنامه ضمن گفتگو با اعضای شورا، دهیار و جمعی از مردم روستا در جریان خواسته ها و مطالبات مردم قرار گرفت. 

فرماندار چرداول در ادامه برنامه های خود که تا پاسی از شب (ساعت ۲۳) طول کشید در پی ایجاد مشکلات آب روستای سنگ سفید با حضور میدانی بر سر چاه آب این روستا ضمن دستور به مدیران مربوطه خواستار رفع فوری مشکل آب مردم شد.

بر اساس این گزارش محمدی فرماندار چرداول در این دیدار ها ضمن شنیدن نقطه نظرات مردم روستاهای صیدنظزی علیا، کل‌کل، سنگ سفید و اعضای شورای روستاهای مذکور و شهر آسمان آباد در راستای رفع موانع و برطرف شدن مشکلات دستورات لازم را صادر نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان