//
کدخبر: ۴۶۴۶۶۶ //
امام جمعه ایلام :

سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد

امام جمعه ایلام گفت: امروز سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد

سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: مردم استان ایلام، امروز همچون سایر نقاط کشور، با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، دست رد به سینه دشمنان زده و قدرت، عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران را به تمام جهانیان نشان خواهند داد.

وی افزود: مردم ما با در نظر گرفتن معیارهای رئیس جمهور اصلح، نام فرد شایسته را در صندوق رأی خواهند انداخت و علیرغم تلاش رسانه‌های معاند که سعی بر تحریم انتخابات دارند، دست به انتخابی آگاهانه خواهند زد تا راه شهید خدمت، آیت الله رئیسی در این کشور ادامه یابد.

امام جمعه ایلام همچنین به فرا رسیدن دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران قهرمان اشاره کرد و یادآور شد: آزادسازی مهران، نشان از قدرت، وحدت و همدلی مردمی بود که در بدترین شرایط در مقابل دشمن ایستادگی کردند و شهر و دیار خود را آزاد نمودند.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به اینکه امروز، چشم دوست و دشمن به ایران اسلامی دوخته شده مطرح کرد: سربلندی جمهوری اسلامی ایران برای محور مقاومت در منطقه و همه مظلومان جهان از جمله مردم بیگناه غزه، بسیار با اهمیت و امید آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال مهندسی افکار، باورها، ارزش‌ها و هویت ماست بیان کرد: اگرچه صحنه دفاع امروز از سنگرها خارج شده شکل آن تغییر یافته است، اما مقاومت ملت ما در برابر اجنه دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار همچنان پابرجاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان