//
کدخبر: ۴۶۲۴۱۱ //

فوری| تنش‌ها در مرز لبنان جدی شد

وزیر دفاع آمریکا چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آزادی چهار گروگان (اسرا) اسرائیلی را به گالانت تبریک گفتم و بر نگرانی‌هایم نسبت به تنش‌ها در امتداد مرز اسرائیل-لبنان در سایه افزایش حملات حزب الله لبنان تاکید کردم.

فوری| تنش‌ها در مرز لبنان جدی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

لوید آستین در تماس تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نسبت به تنش‌ها در مرز با لبنان ابراز نگرانی کرد.وی افزود: بر حمایت آمریکا از آتش‌بس جامع و توافق گروگان‌ها (آزادی اسرا) تاکید کردم و توافق داشتیم که مسئولیت پذیرش این توافق با حماس است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.در تازه‌ترین خبرها، حزب الله لبنان سه‌شنبه شب اعلام کرد که ۸۰ موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی و اهداف و مواضع اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

ساعاتی پیش از آن نیز حزب الله لبنان یک مقر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

این حملات به گونه ای است که مقامات کابینه بنیامین نتانیاهو را نیز کلافه و خشمگین کرده است، در همین رابطه، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و از اعضای افراطی و جنگ طلب رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته از نتانیاهو خواسته که لبنان را آماج حمله قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان