//
کدخبر: ۳۸۳۷۷۹ //

پایان کار دزدان خانه ها در شهرری

سارق واحدهای مسکونی با ۵ مالباخته به دام پلیس افتاد.

پایان کار دزدان خانه ها در شهرری
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه گفت: به دنبال وقوع چند فقره  سرقت  منزل در سطح حوزه کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری قرار گرفت.​

وی اظهار داشت: ماموران این یگان با انجام فعالیتهای عملیاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند که سرقت ها توسط یک مرد جوان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه سارق در محدوده شهرری شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق به دستگیری متهم در مخفیگاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کرد، گفت: تاکنون پنج مالباخته متهم را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل شده است و پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق انبارهای باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق مشاعات و انبار های محدوده باقرشهر با اقرار به چهار فقره سرقت، خبر داد.

وی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از انبار ها و مشاعات در محدوده باقرشهر شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

جلیلیان افزود: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی مشخصات سارق را شناسایی و با پوشش نقاط جرم خیز سوژه مورد نظر را مشاهده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی ۲ عدد دوربین مدار بسته و ۱۲ عدد چراغ های ال ای دی کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت است، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اعتراف به جرم خود به ۴ فقره سرقت از انبارها اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در این رابطه چهار شاکی به کلانتری «باقرشهر» مراجعه و نسبت به متهم اعلام شکایت کردند، پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲سارق و کشف نیسان و موتور سیکلت مسروقه

سرهنگ جلیلیان همچنین خبر داد: در پی سرقت یک دستگاه خودرو نیسان در محدوده امین آباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت و تحقیقات میدانی در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی موقعیت خودرو در محدوده خاورشهر شناسایی و سریعاً در محل حاضر شدند که سارقان را درحال باز کردن قطعات خودرو مشاهده کردند که هر ۲ سارق سریعاً دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

این مسئول یادآور شد: پس از انتقال متهمان به کلانتری و تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شدند.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد