//
کدخبر: ۴۳۶۶۷۷ //
مرور حوادث گذشته؛

ازدواج با مرد رویاها یا کابوس؟ ماجرای عجیب زن جوانی که دو بار طعم تلخ خیانت را چشید

یک زن جوان که در اولین ازدواجش با خیانت همسرش روبرو شده بود، این بار در آستانه ازدواج دوم، با مردی روبرو شده که ادعاهای عجیبی درباره ثروت و موفقیت خود دارد. او که از این ماجرا به شدت نگران است، به کلانتری مراجعه کرده تا از مشاوران کمک بگیرد.

ازدواج با مرد رویاها یا کابوس؟ ماجرای عجیب زن جوانی که دو بار طعم تلخ خیانت را چشید
به گزارش فرتاک نیوز،

یک زن 25 ساله مشهدی که در اولین تجربه زندگی مشترک خود با خیانت همسرش روبرو شده بود، این بار در آستانه ازدواج مجدد، با مردی روبرو شده که ادعاهای عجیبی درباره ثروت و موفقیت خود دارد. او که از این ماجرا به شدت نگران است، به کلانتری مراجعه کرده تا از مشاوران کمک بگیرد.

این زن جوان در اظهارات خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: "در اولین ازدواج، همسرم با خواهرم رابطه پنهانی داشت و این موضوع باعث شد که زندگی مشترک ما به طلاق ختم شود. حالا که می‌خواهم دوباره ازدواج کنم، با مردی آشنا شده‌ام که ادعاهای عجیبی درباره ثروت و موفقیت خود دارد. اما رفتارهای عجیب و غریب او باعث شده است که به او شک کنم."

وی افزود: "این مرد مدام از قراردادهای میلیاردی و شرکت‌های بزرگ می‌گوید، اما وقتی تحقیق کردم، هیچ مدرکی دال بر صحت ادعاهای او پیدا نکردم. علاوه بر این، رفتارهای او بسیار عجیب و غریب است و گاهی اوقات احساس می‌کنم که او دچار مشکل روانی است."

مشکوک شدن به مرد رویاها

این زن جوان ادامه داد: "من از این مرد خوشم می‌آید و می‌خواهم با او ازدواج کنم، اما نمی‌توانم به او اعتماد کنم. از طرفی، نمی‌خواهم دوباره در زندگی مشترک شکست بخورم. به همین دلیل به کلانتری مراجعه کردم تا از شما کمک بگیرم."

با توجه به اهمیت موضوع، مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد، تصمیم گرفتند که این مرد را نیز به کلانتری دعوت کنند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این مرد دارای اختلالات روانی است و ادعاهای او درباره ثروت و موفقیت، هیچ پایه و اساسی ندارد.

توصیه‌های کارشناسان

کارشناسان اجتماعی به این زن جوان توصیه کردند که قبل از ازدواج، بیشتر تحقیق کند و از افراد مطمئن در مورد مرد مورد نظر خود سوال کند. همچنین، توصیه شد که حتما قبل از ازدواج، به یک روانشناس مراجعه کند تا از نظر روحی آماده ازدواج باشد.

نتیجه‌گیری

این ماجرا نشان می‌دهد که افراد باید قبل از ازدواج، شناخت کافی از همسر آینده خود پیدا کنند و از عجله کردن در این امر خودداری کنند. همچنین، افرادی که در زندگی مشترک با مشکلاتی مانند خیانت روبرو می‌شوند، باید به دنبال کمک از مشاوران و روانشناسان باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد