//
کدخبر: ۴۶۴۹۲۶ //

رسوایی در لندن: دستگیری یک زندانبان زن به خاطر رابطه جنسی با زندانیان

انتشار ویدئویی جنجالی از رابطه جنسی یک مأمور زن زندان با یک زندانی در سلول زندان واندزورث لندن، باعث رسوایی دستگاه قضایی و امنیتی بریتانیا و دستگیری زن خاطی شده است.

 رسوایی در لندن: دستگیری یک زندانبان زن به خاطر رابطه جنسی با زندانیان
به گزارش فرتاک نیوز،

پلیس متروپولیتن لندن یک زن را در ارتباط با این رسوایی دستگیر کرده است.

این زن که به تازگی هویتش فاش شده، لیندا دی سوزا آبرئو نام دارد و به اتهام سوء رفتار در مقام عمومی بازداشت شده است.

در ویدئوی منتشر شده، که گفته می‌شود به تازگی ضبط شده، این مأمور زن با لباس فرم رسمی در حال انجام اعمال جنسی با یک زندانی دیده می‌شود.

این فیلم توسط هم‌سلولی زندانی با تلفن همراه ضبط شده که خود نشان‌دهنده نقض جدی قوانین امنیتی زندان است.

نکته قابل توجه دیگر، پیشینه جنجالی خانم دی سوزا آبرئو است. او و همسرش پیش‌تر در یک برنامه تلویزیونی به نام «خانه باز: آزمایش بزرگ جنسی» شرکت کرده بودند که در آن زوج‌ها مرزهای روابط خود را می‌آزمودند. این زوج همچنین در پلتفرم OnlyFans حساب کاربری داشته و محتوای جنسی منتشر می‌کردند.

خواهر لیندا در مصاحبه‌ای اظهار داشت که به خواهرش هشدار داده بود سبک زندگی شخصی‌اش را با کارش درهم نیامیزد، اما او اکنون باید با عواقب این تصمیم روبرو شود.

این رسوایی نگرانی‌های جدی را درباره امنیت و نظارت در زندان‌های بریتانیا برانگیخته است. یان آچسون، مدیر سابق زندان، این واقعه را نشانه‌ای از "هرج و مرج کامل" در این زندان توصیف کرده و نسبت به پیامدهای امنیتی آن هشدار داده است.

سخنگوی سازمان زندان‌ها اعلام کرده که فساد کارکنان به هیچ وجه قابل تحمل نیست و این مأمور سابق به پلیس معرفی شده است. پلیس متروپولیتن نیز تأیید کرده که تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان