//
کدخبر: ۴۶۹۵۶۰ //

پدرکشی و قتل راننده تاکسی؛ راز جنایت خونین فاش شد

در یک جنایت هولناک، پسر جوانی در تهران پدر و یک راننده تاکسی اینترنتی را به قتل رساند. انگیزه این جنایات هولناک، اختلافات خانوادگی و یک درگیری ساده بود.

پدرکشی و قتل راننده تاکسی؛ راز جنایت خونین فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در دل کلانشهر پر هیاهوی تهران، کابوسی هولناک سایه شوم خود را بر زندگی یک خانواده ایرانی انداخت. پسری جوان، گرفتار چنگال کینه و نفرت، مرتکب جنایتی بی رحمانه شد که قلب جامعه را به لرزه درآورد.

پسر جوانی که نامش نباید بر زبان جاری شود، در اوج خشم و بیچارگی، دست به اقدامی زد که زندگی او و اطرافیانش را برای همیشه تباه کرد. اختلافات خانوادگی و تلخ کامی های گذشته، او را به ورطه تاریکی کشاند و به موجودی انتقام جو تبدیل کرد.

در یک شب سرنوشت ساز، سکوت محله بهارستان با صدای شلیک گلوله در هم شکست. پلیس آگاهی تهران با صحنه ای دلخراش روبرو شد. پدری بی جان روی زمین افتاده بود و ردپای نفرت بر جای جای خانه دیده می شد.

تحقیقات گسترده آغاز شد. ماموران با درایت و هوشمندی، ردپای قاتل را دنبال کردند. سرنخ ها به همان پسر جوانی ختم می شد که کینه ای عمیق از پدرش در دل داشت.

در ادامه ای هولناک از این جنایت، مشخص شد که این پسر جوان، تنها به قتل پدر بسنده نکرده است. او چند روز پیش از آن، راننده ای بی گناه را نیز قربانی خشم کور خود کرده بود.

با تلاش بی وقفه نیروهای پلیس، این جنایتکار تحت تعقیب در تهرانپارس دستگیر شد. اسلحه گرمی که او با آن مرتکب قتل شده بود، کشف و ضبط گردید.

در بازجویی ها، انگیزه این جنایات هولناک آشکار شد. پسر جوان از ظلم هایی که از سوی پدر متحمل شده بود سخن گفت و از این که دیگر تاب تحمل این آزار و اذیت ها را نداشته است.

این جنایت تکان دهنده، زنگ خطری برای همه جامعه است. اهمیت سلامت روان و توجه به کانون گرم خانواده، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. امیدواریم با مداخله متخصصان و مشاوران، از وقوع چنین فجایع جبران ناپذیری در آینده جلوگیری شود.

گفت‌وگو با متهم

اعتیاد داری؟ 

-نه، حتی سیگار هم نمی‌کشم.

با پدرت اختلاف داشتی؟ 

-بله، پدرم از خانه بیرونم کرده بود همچنین او مادر و خواهرم را جلوی چشمانم کتک زده بود.

اسلحله را از کجا آورده بودی؟ 

-چند سال پیش در منطقه اندیشه از یک نفر به قیمت 7 میلیون تومان خریداری کردم.

چگونه پدرت را به قتل رساندی؟ 

-شب حادثه اعضای خانواده به مهمانی رفته بودند اما پدرم در خانه تنها بود. به‌خاطر همین موضوع پنهانی وارد خانه شدم و در یک لحظه با کلت کمری پدرم را به قتل رساندم و سپس ضربات چاقو را به بدنش وارد کردم.

پس از جنایت چه‌کار کردی؟

-به خانه پسرعموی مادرم در شمال کشور رفتم و اما او من را راضی کرد به تهران برگردم و خودم را تسلیم پلیس کنم. هنگامی که پایتخت بازگشتم به صورت غافلگیرانه‌ای دستگیر شدم.

چرا عکس صحنه جنایت را برای خواهرت فرستادی؟

-می‌خواستم همه بدانند که پدرم را به قتل رساندم.

از قتل راننده تاکسی اینترنتی در آزادراه کرج- تهران بگو؟

-چند روز قبل از اینکه پدرم را به قتل برسانم از یکی از میدان‌های شرق تهران به مقصد خانه دوستم در اندیشه کرج تاکسی اینترنتی گرفتم. قبل از  ایستگاه عوارضی آزادراه کرج- تهران بودیم که به راننده گفتم کرایه ندارم اما خیلی عصبانی شد و بد صحبت کرد!

بعد چه شد؟

-کنترل خودم را از دست دادم و با کلت‌کمری که داشتم 7 گلوله به او شلیک کردم.

جسد را چه کار کردی؟ 

-جسد را از داخل خودروی پرشیا به بیرون پرتاب کردم و ماشین او را به سرقت بردم.

در حال حاضر ماشین مقتول کجاست؟

-پس از اینکه ماشین مقتول را به سرقت کردم آن را میدان امام حسین (ع) بردم و رها کردم.

پس از اینکه راننده تاکسی اینترنتی را به قتل رساندی چه کار کردی؟

-دستانم خونی بود برای همین به خانه رفتم. اعضای خانواده‌ام ابتدا فکر می‌کردند با فردی درگیر شدم اما ماجرا را  گفتم و تهدید کردم که اگر موضوع را به کسی بگویند آنها را نیز به قتل خواهم رساند.

با دستور قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۹۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد