//
کدخبر: ۴۷۲۵۰۰ //

تجاوز جنسی به دو دختربچه ۴ ساله در نزدیکی بمبئی!

خدمات اینترنت و مدارس برای دومین روز متوالی در بادلاپور، در نزدیکی بمبئی هند پس از گسترش اعتراضات به تجاوز جنسی به دو دختربچه ۴ ساله مختل و تعطیل شد.

تجاوز جنسی به دو دختربچه ۴ ساله در نزدیکی بمبئی!
به گزارش فرتاک نیوز،

تظاهرات در بادلاپور در حدود ۵۰ کیلومتری بمبئی، پایتخت مالی هند، همزمان با تظاهرات هزاران پزشک در اعتراض به تجاوز و قتل یک پزشک ۳۱ ساله در یک بیمارستان دولتی در شهر کلکته در شرق هند صورت می‌گیرد.

در همین راستا، رسانه‌های محلی در هند گزارش دادند که پلیس این کشور یک نظافتچی را به اتهام تجاوز جنسی به دو دختر دانش‌آموز در آخر هفته در مدرسه‌ای در بادلاپور دستگیر کرد.

مقامات پلیس این شهر هنوز هیچ واکنشی نسبت به گزارش‌های رسانه‌ای نشان ندادند.

تصاویر تلویزیونی تظاهرکنندگان خشمگین را نشان داد که در اعتراض به تجاوز به این دو دختربچه، راهپیمایی کرده ریل‌های راه‌آهن را برای ساعت‌ها بسته و خواستار عدالت برای قربانی و تدابیر امنیتی بهتر شدند.

شبکه خبری ABB اعلام کرد که مقامات برای سرکوب هرگونه تجمع و اعتراض برای دومین روز متوالی خدمات اینترنتی را متوقف کرده و مدارس را تعطیل کردند.

اکنات شینده، نخست وزیر ایالت ماهاراشترا گفت که این پرونده از طریق یک محاکمه سریع بررسی خواهد شد.

گفتنی است، تجاوز جنسی در هند معضلی فراگیر و رو به رشد است، از آن‌جایی که گزارش تجاوز جنسی در جامعه سنتی هند برای قربانی‌های تجاوز مشکلات اجتماعی زیادی را به بار می‌آورد قربانیان در بیشتر موارد از گزارش کردن این موارد خودداری می‌کنند.

افراد قربانی که تجاوز جنسی را در هند گزارش کرده‌اند از برخورد تحقیرآمیز و بد پلیس نسبت به خود سخن گفته‌اند. همچنین شخصیت‌های مذهبی و سیاسی هند در موارد بسیاری سخنانی در توجیه تجاوز به زبان آورده‌اند.

برخی از تحلیلگرها از به وجود آمدن فرهنگ تجاوز در هند سخن گفته‌اند و به دست داشتن پلیس در موارد تجاوز جنسی اشاره کرده‌اند.

سخنان برخی از سیاستمدارها و شخصیت‌های شناخته شده هندو در هند در واکنش به موارد گزارش شده تجاوز جنجال‌آفرین شده‌ است که بیشتر در توجیه پدیده تجاوز در جامعه هند تفسیر می‌شوند. سخنانی از قبیل اینکه پسرها گاهی اوقات شیطنت می‌کنند! تجاوز جنسی غیرعمدی است!! یا قربانی‌ها به همان میزان که تجاوزگر مقصر است مقصر هستند! با واکنش رسانه‌ها مواجه شده‌اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد