//
کدخبر: ۴۷۴۴۳۱ //

رسوایی در فرانسه: مرد ۷۱ ساله، ۷۲ نفر را برای تجاوز به همسرش اجیر کرده بود

این پیرمرد ۷۱ ساله در بازه زمانی ۱۰ ساله از طریق اینترنت، ۷۲ مرد را برای تجاوز به همسرش در خانه‌شان اجیر می‌کرده است؛ ماجرا چیست؟

رسوایی در فرانسه: مرد ۷۱ ساله، ۷۲ نفر را برای تجاوز به همسرش اجیر کرده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس گزارش سرویس جهانی «بی‌بی‌سی»، دادگاهی در فرانسه پیرمردی ۷۱ ساله به نام «دومینیک پیلکوت» را به دلیل اینکه به همسرش مواد مخدر و قرص خواب‌آور داده تا بیش از ۷۰ مرد به او تجاوز کنند، محاکمه کرده است.

این پرونده که افکار عمومی در فرانسه را شوکه کرده، نشان می‌دهد که این مرد در بیش از ۱۰ سال قرص‌های خواب‌آور و داروهای ضد اضطراب را خرد می‌کرده و در شراب همسرش می‌ریخته است تا مورد تجاوز مردان غریبه قرار بگیرد.

ماجرا از آنجا شروع شده؛ در نوامبر ۲۰۲۰ این پیرمرد در حالی که مشغول فیلمبرداری از دامن زنان در یک سوپرمارکت بود از سوی نگهبان دستگیر و تحویل پلیس داده شد. 

1

پس از آن پلیس یک درایو یو اس بی متصل به رایانه این مرد یافت که در آن بیش از ۲ هزار تصویر و فیلم از همسرش در حالی که به او تجاوز می‌شد، ذخیره شده بود.

بر اساس گزارش پلیس این زن تقریبا ۱۰۰ بار مورد تجاوز مردهای غریبه قرار گرفته در حالی که خود او خواب و بیهوش بوده است.

دومینیک که پدر سه فرزند است، از طریق یک چت‌روم آنلاین، مردانی را که فانتزی تجاوز و آزار جنسی زنان را دارند، استخدام کرده بود تا به همسرش تجاوز کنند و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دهند.

پلیس می‌گوید که دست‌کم ۷۲ مرد که از طریق اینترنت توسط «دومینیک» اجیر شده‌اند، ۹۲ بار به این زن تجاوز کرده‌اند؛ ۵۰ نفر از آنها نیز شناسایی شده و همراه با دومینیک در حال محاکمه هستند.

2

دادستان‌ها می‌گویند دومینیک در تجاوزها شرکت داشته، از آن‌ها فیلم‌برداری می‌کرده و از متهمان دیگر می‌خواسته با زبانی تحقیر‌آمیز، قربانی را خطاب قرار دهند.

بر اساس گزارش روزنامه «لوموند»، مردان متهم که بین ۳۰ تا ۷۴ سال سن دارند، شغل‌های مختلف مانند آتش‌نشانی، پولیس، گارد زندان، راننده موتر باربری، خبرنگاری داشته اند.

وکلای این زن که اکنون ۷۲ ساله است، می‌گویند که او از اینکه هدف تجاوز قرار گرفته است، اطلاع نداشته است.

انتظار می‌رود محاکمه دومنیک و ۵۰ متهم دیگر چهار ماه طول بکشد و در صورتی که آن‌ها در این پرونده در اتهام مربوط به تجاوز جنسی محکوم شناخته شوند با ۲۰ سال زندان رو به رو خواهند شد.

گفتنی است که این پرونده افکار عمومی فرانسه را به‌شدت تکان داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد