//
کدخبر: ۴۷۵۸۰۱ //

حادثه دلخراش در جاده سی سخت؛ دو کشته و سه مصدوم

یک حادثه دلخراش رانندگی در جاده سی‌سخت، جان دو نفر را گرفت و سه تن دیگر را راهی بیمارستان کرد.

حادثه دلخراش در جاده سی سخت؛ دو کشته و سه مصدوم
به گزارش فرتاک نیوز،

در حادثه‌ای دلخراش که شامگاه جمعه در جاده سی سخت رخ داد، دو نفر جان باختند و سه نفر دیگر مجروح شدند. بر اساس گزارش‌های رسیده، یک دستگاه خودرو سواری در محدوده پل کلو از مسیر اصلی منحرف شده و با سقوط از ارتفاع، منجر به این حادثه دلخراش شد.

محمدامین نیکویی‌نژاد، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله و یک بانوی ۶۰ ساله جان خود را از دست داده‌اند. مصدومان حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

افزایش نگران‌کننده تصادفات در جاده‌های استان

نیکویی‌نژاد با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات در جاده‌های استان، به آمارهای تکان‌دهنده‌ای اشاره کرد. وی گفت: "در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۴۴ حادثه رانندگی در استان گزارش شده است که منجر به کشته شدن ۵ نفر و مجروح شدن ۱۹۴ نفر شده است."

علت افزایش تصادفات

افزایش سفرها و ترافیک در جاده‌های استان در روزهای اخیر، یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات عنوان شده است. رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از رانندگان خواست تا با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

هشدار به رانندگان

نیکویی‌نژاد با اشاره به اینکه در همین نقطه از جاده سی سخت، پیش از این نیز حادثه مشابهی رخ داده است، بر اهمیت ایمن‌سازی جاده‌ها و افزایش آگاهی رانندگان تاکید کرد. وی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و استفاده از کمربند ایمنی، از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

اقدامات اورژانس

نیروهای اورژانس استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه درمانی را بر روی مصدومان انجام دادند. همچنین، این مرکز برنامه‌هایی را برای افزایش آگاهی عمومی در مورد خطرات رانندگی و ارتقای ایمنی جاده‌ها در دست اجرا دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد