//
کدخبر: ۴۷۶۰۸۸ //

برادر «جان اف کندی» قاتل مرلین مونرو است؟ این کتاب حقیقت را فاش می‌کند

آیا برادر «جان اف کندی» در شب مرگ مرلین مونرو با او بود؟ این کتاب حقیقت را فاش می‌کند

 برادر «جان اف کندی» قاتل مرلین مونرو است؟ این کتاب حقیقت را فاش می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس گزارش اختصاصی «دیلی میل»، بریتانیا، «رابرت کندی»، برادر «جان اف کندی» در شب مرگ مرلین مونرو همراه او بود.

هر سال که می‌گذرد، این پرسش بر سر زبان‌ها می افتد که جان اف کندی و برادرش رابرت چه نقشی در مرگ غم انگیز مرلین مونرو ایفا کردند؟

دیلی میل با استناد به کتابی که مکالمه این رابرت و مونرو در شب مرگ مرلین مونرو را فاش می‌کند، این اطلاعات را تاکید کرده است. در ادامه مکالمه آن‌ها را می‌خوانید!

کتاب َ«The Fixer»، ادعا می‌کند شواهدی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد مونرو یک روز قبل از مرگش به شدت با رابرت اف کندی دعوا کرد.

در این کتاب آمده است : «جان اف کندی و برادرش رابرت کندی قاتل زنان بودند، و همیشه از مجازات فرار می‌کردند. کندی در ساعاتی قبل از مرگ مونرو با او ملاقات کرده و برای آرام کردن مونرو به او داروها داده است که باعث مرگ این ستاره شد.»

نویسندگان این کتاب ترجیح می‌دهند مرلین مونرو ۳۶ ساله، روابط عاشقانه هم با «جان اف کندی» هم با برادرش «رابرت کندی» داشته بود.

آن‌ها می‌گویند: «رابرت کندی، دادستان کل در کابینه برادر بزرگترش، در شب مرگ مرلین به ملاقات او رفته و با او نزاع کرده و به شدت او را متهم کرد که وقتی او مجبور به سقط جنین خود بود، او را تنها ترک رها کرد.»

نویسندگان این کتاب برای تایید این مسئله، از تحقیقات انجام شده توسط یک افسر پلیس به نام «فرید اوتاش» که بعدا به بازپرس خصوصی تبدیل شده، استفاده کردند.

 

به گفته آ‌ن‌ها، اوتاش خانه مرلین را در هفته‌های قبل از مرگ او مورد استراق سمع قرار داده است. با این حال نویسندگان این کتاب اشاره نکرده‌اند که چرا اوتاش این اقدام را انجام داده است.

«جاش یانگ» و «مانفرد وستفال» نویسندگان این کتاب می گویند: «با اینکه نوارهای اصلی ضبط شده در خانه مونرو، مدت کوتاهی پس از اینکه جسد او در ۵ اوت ۱۹۶۲ به دلیل مصرف بیش از حد باربیتورات پیدا شد، ناپدید شدند، اما خاطرات و ضبط‌های خصوصی اوتاش که در آن اوتاش محتوای این نوارهای مخفی را فاش می‌کند، پیدا کردیم.»

خاطرات اوتاش نشان می‌دهد که رابرت کندی اوایل همان روز که در آن مونرو درگذشت، از سانفرانسیسکو به لس آنجلس سفر کرد تا مونرو را ببیند، مرلین ناراحت بود. با این حال او حدود ساعت ۱۱ صبح با او رابطه جنسی داشت و سپس رفت.»

رابرت کندی بعداً در همان روز، همراه یکی از نزدیکانش به نام «پیتر لافورد» به خانه مونرو بازگشت. مارلین شروع کرد بر سر کندی فریاد زند.

در حالی که لافورد و کندی سعی می کردند او را آرام کنند، مرلین فریاد زد و گفت: «وقتی مجبور شدم بچه ات را سقط کنم کجا بودی؟»

اوتاش افزود: «فریاد مونرو کم کم آرام شده، فکر کنم شد کندی یا پیتر یک بالش را گرفتند و از آن برای آرام کردن مونرو استفاده کردند تا اینکه دیگر فریاد تمام شد.»

اوتاش همچنین ادعا کرده است که که رابرت کندی یا پیتر دارو به مونرو داده است تا آرام شود. سپس رابرت کندی خانه مرلین را ترک کرد.»

بر اساس یادداشت‌های اوتاش، مرلین ساعاتی بعد در خانه‌اش مرده پیدا شد.

گفته می‌شود که مرلین مونرو بر اثر مصرف بیش از حد باربیتورات‌ها درگذشت و جسد برهنه او در صبح روز ۵ آگوست ۱۹۶۲ در حالی که یک بطری خالی نمبوتال در کنارش بود بر روی تختش کشف شد. کارشناسان مرگ مرلین مونرو را با خودکشی مرتبط دانستند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد