//
کدخبر: ۴۲۸۴۵۵ //

چطور خودرو مزایده ای بخریم؟

ثبت نام در مزایده ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز آغاز و متقاضیان می‌توانند بدون پیش ثبت نام در سامانه شرکت کنند، مزایده تا پایان روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

چطور خودرو مزایده ای بخریم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از ۲۷ مهرماه، طرح ثبت نام برای شرکت در مزایده خودروهای ایران خودرو آغاز شده است. در این طرح، تمامی متقاضیان، چه افراد عادی و چه نمایندگی‌ها، بدون نیاز به پیش‌ثبت‌نام در سامانه یکپارچه، می‌توانند در مزایده شرکت کنند.

شرایط ثبت نام در مزایده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ به این شکل است که ایران خودرو اعلام کرده است: افراد متقاضی برای شرکت در مزایده محصولاتی که در خطوط تولید آسیب دیده یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده شده‌اند، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از تعداد، در مزایده شرکت کنند. برای ثبت نام در مزایده ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، باید برای هر خودرو مبلغ صد میلیون ریال را به صورت آنلاین از طریق کارت بانکی مخصوص متقاضی پرداخت نمایند.

مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است. برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین شده اقدام کند. در غیراین صورت طبق شرایط مزایده سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. امکان انصراف نیز پس از واریز وجه مابه التفاوت وجود ندارد.

مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است.

سایت ثبت نام مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

سایت ثبت نام مزایده ایران خودرو به نشانی https://auction.ikco.ir/ در دسترس است. همچنین  قبل از اقدام برای شرکت در مزایده ایران خودرو، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت esale.ikco.ir الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

آدرس مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

آدرس محل بازدید از خودروها و همچنین شرکت در مزایده ایران خودرو به شرح ذیل است. جاده قدیم کرج، سه راهی شهریار، به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران،بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ اولین در انبار (انبار بدنه ایساکو).

تاریخ جدید مزایده ایران خودرو

مزایده ایران خودرو از امروز ۲۷مهرماه آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

شماره تلفن‌ مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

شماره تلفن‌های: ۴۴۷۹۶۹۴۸– ۴۴۷۹۶۹۵۶ در تمان زمان برگزاری مزایده ایران خودرو و بعد از آن پاسخگوی مشتریان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد