//
کدخبر: ۳۹۹۶۷۳ //

چگونه برای تولد زیبا و شیک باشیم؟ ۱۵ ست شیک و جذاب دخترانه

اگر به دنبال ۱۵ ست لباس دخترانه برای تولد هستید، این مقاله را از دست ندهید. در اینجا به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از لباس‌های ساده و رنگ‌های شاد، زیباترین ست را بسازید.

چگونه برای تولد زیبا و شیک باشیم؟  ۱۵ ست شیک و جذاب دخترانه
به گزارش فرتاک نیوز،

قبل از هر صحبتی مهم‌ترین نکته اینه که آیا تولد خودمونه یا نه؟ اگر تولد خودتونه که خیلی هم مبارک باشه، شما باید لباسی بپوشید که شمارو متمایز از بقیه نشون بده؛ لباسی که باعث شه بدرخشید و دیده بشید‌.
اما اگر تولدت خودتون نیست پیشنهاد میکنم که خیلی لباس‌های مجلسی و خیلی تو چشم رو انتخاب نکنید و سعی کنید اتفاقا یه سِت مینیمال ولی خفن و شیک‌رو‌ انتخاب کنید.
مورد بعدی‌ای که باید بهش توجه کنید اینه که چه نسبتی با صاحب تولد دارید و در کل چقدر باهاش صمیمی و راحتین. به همون نسبت میتونید لباس راحت‌تری رو انتخاب کنید. 

۱۵ سِت کاربردی و جذاب برای تولد

در ادامه چندین ست مخلف رو مورد بررسی قرار میدیم تا ببینیم واقعا چه لباسی برای تولد بپوشیم. اماهمینطور که باهم این سِت‌های جذاب رو بررسی میکنم، حواستون باشه که خودتون رو دست کم نگیرید و شما هم سعی کنید با خلاقیت و درک این نکات به سِت‌های جذاب و شخصی خودتون برسید.

ست لباس شلوار و کت جین روی موتور

این سِت واقعا جذابه! شلوار جین اسکینی رنگ روشن همراه با کت جینِ فیت استایل. زیر کت‌هم یه تیشرت تیره رنگ بپوشید تا جین ها حسابی خودنمایی کنن! این استایل اسپرت رو میتونید تو تولد هایی که خیلی رسمی نیستن بپوشید.

ست لباس کت جین و پیراهن گیپور در خیابان

من خودم عاشق این استایل شدم. این استایل یه کوچولو به نسبت استیل قبل رسمی‌تره، اما همچنان مود اسپرت خودش رو هم داره. چه تولد خودتون باشه، چه مهمون باشید، این استایل همه جوره کاربردی و فوق العاده جذابه! پیراهن بلندِ گیپور + کت جینِ اسلیم فیت
البته حتما نیاز نیست پیراهنتون گیپور باشه، و یه خوبی دیگۀ این سِت اینه که میتونید کت رو در بیارید و موقع رقصیدن یا میل کردن غذا، یه تنوعی به استایلتون بدین.

ست لباس نیم تنه بافت و شلوار چرم در خانه

یه سِت دوست داشتنی مناسب فصل‌های سرد. این سِت رو هم میتونید تو مهمونی‌های خودمونی و هم مهمونی‌های یه مقدار رسمی‌تر بپوشید. بافت نیم تنۀ آستین کش + شلوار چرم فاق بلند
کفش‌هاتون هم حتما یه کار اسپرت رنگ روشن انتخاب کنید و مراقب باشید سایز نیم تنه رو خیلی جذب انتخاب نکنید و اجازه بدین یه مقداری به تنتون آزاد باشه.

ست لباس دامن بلند سفید در فضای باز

این سِت‌ها برای تولد و مهمونی‌های فضای باز بی نظیرن. باید به این موضوع کاملا توجه کنید که ما لباسمون رو با توجه به لوکیشن انتخاب میکنیم. پس لباسی که برای تولدهای تو فضای باز میپوشیم باید با حال و هوای مهمونی هماهنگ باشه.
این سِت میتونه انتخاب جذابی باشه. حتما از اکسسوری‌های زینتی مثل گردنبند، گوشواره و… تو این سبک استایل استفاده کنید‌.

ست لباس شلوار زاپ دار و تیشرت نیم تنه

اگه تولد یکی از دوستای صمیمیتون دعوت شدین و قراره تو یه جمع دوستانه بدرخشید، این از اون استایل‌های خفنیه که به اکثر دخترا میاد. یه سِت فوق العاده اسپرت و خودمونی! ترکیب یه شلوار جین زاپ دار + یه تیشرت نیم تنۀ تقریبا آزاد، تو انتخاب کفش این استایل هم میدونم خودتون استادین</html>

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد